Gå til innhold

Pulserende livmor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pulserer noe voldsomt i magen min, er dette normalt?? Og hvorfor gjør det det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke er sparking da ...

det kjennes litt ut som leamus, og med mange etter hverandre blir det nesten litt pulserende. Hvertfal når den sparker nedover mot underlivet.

Er det i hele magen, hvor langt er du på veg ...

Skrevet

Det er ikke sparking, det kommer fra mine hjerteslag. Og det er ganske kraftig...

Skrevet

og det er bare på et sted hele tiden...

Skrevet

Det er nok babyen din som hikker:)

Lurte også på dette i mitt første svangerskap helt til jordmor lo når hun hørte på hjertet, for da hikket babyen:)

Min forrige gutt hikket rett som det var inne i magen, og han var glupsk når han kom ut også:)

Skrevet

Eg har ein veldig sterk 'lyskepuls' sa den vordende pappa... Den går ned på venstre side av livmora mi.

I starten då eg byrja å kjenna etter om ungen sparka eller ikkje (veke 16 og utover), kjende eg kun denne når eg la hendene på magen for å kjenna etter.

So det var stort når eg kjende kun EIT dunk og ikkje mange, då var det ikkje min puls iallfall!

Skrevet

jeg har hørt at det er stor blodgjennomstrømning i livmora og at man kan kjenne at det pulserer. jeg kjenner det godt når jeg ligger på magen. kjenner tydelig forskjell på det og sparker.

Skrevet

Ser selv magen røre på seg,i takt med pulsen min:)

Skrevet

hehe har sånn jeg også, irriterende

Skrevet

Jeg har det også sånn..vanskelig for andre å kjenne etter spark utenifra for det er så mye puls.. hehe.. men hadde det sist også....

Skrevet

Kjenner meg igjen her.. Kjenner godt pulsen min i magen, og kan se magen lee seg opp og ned hele veien etter pulsen! ganske morsomt! fikk et bra svar av ei her inn tidligere, da jeg lurte paa dette.. du kan nok finne det, viss du leter videre paa 2. trimesteret, paa litt eldre forum.. er ikke saa lenge siden jeg spurdte. Da fikk jeg iallefall en god forklaring, og foelte meg litt tryggere ettersom det ikke bare var meg som hadde en mage som gikk opp og ned hehe. og en puls som jeg kunne kjenne heeeele veien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...