Gå til innhold

Hei hei nye eg!


Mamma TB

Anbefalte innlegg

heisann.

Kan eg skvisa meg inn her? Jeg har ikke kommet meg inn før nå på disse sidene men du kan si jeg er proppfull av glede.Jeg er 8 uker på veg å har termin den første nov.Gleder meg utrolig mye=) Noen så har lyst til å slå av en prat er er en del tilgjengelig. Eg fant ud at eg va gravide å då hadde min kjære samboar reist utenlands for å jobbe så han vet ingenting, synes d var mest riktig å sei det til han når han er tilstede med meg! Ikke sikkert alle suns det men men. Nå kommer han hjem i morgen og har laget til en liten overaskelse for å sei det t an.

 

Sånn ellers vil jeg bare høre me dere om dere kjenner d samme som meg..Om natten kan jeg våkne at jeg har en del smerter nederst i magen.De kommer å går men har ikke blødd noe bare sånn type smerter som at det på en måte strekker seg noe helt forferdelig i magen.

 

Så vil jeg også bare sei at før eg ble gravid å hørte på de andre som var gravide som luktet alt mellom himmel å jord,jeg trodde jeg hadde dårlig luktesans å at det bare var noe de sa for det står om det at de gravide har en forsterket luktesans,nå skal jeg stå frem å innrømme at det er et reint fakta jeg kjenner lukter over alt! Vennene mine bare kikker på med et rart blikk=) Hehe men skal ikke snakke og snakke nå håper på å få kontakt me noen andre her?

Vennlig hilsen nov.mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen i klubben.

Har ikke våkna av sånne smerter, men kjenner det strekker seg av og til når jeg ligger.

Gleder meg til å høre hvordan det går med overraskelsen din i morgen når sambo er tilbake....

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også våkna av smerter i magen, akkurat som veldig kraftige menssmerter. Men det gikk over etter få minutter heldigvis. Har ikke kjent så tydelige smerter etter det.Bare murringer.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også disse smertene i magen til tider, også om natta. Kommer plutselig , og går plutselig over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :-)

 

Velkommen inn hit.

 

Jeg hadde sånne smerter tidligere, men er lenge siden jeg har kjent de nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...