Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Snuppa her er 9 måneder, og skal snart til fotograf. Noen tips om hva jeg kan ha på henne??
ChaChi Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 ta med flere sett med klær.. sterke klare farger er best.. og ikke gensre med print på, det kan ta fokuset bort fra barnet.. om du har med flere sett du liker kan fotografen hjelpe deg og velge, er jo han som sitter med kunskapen.. og kanskje kan du få bilder med forskjellige klær også..
Mamma'n te linnea Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Vi tok bilder når hun var 7 mnd,han tok noen bilder av henne naken og i en boddy og i en olakjole,bar under kjolen da,de ble kjempe fine.
Tita&Tage Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Det er veldig fint med selekjole, kjole, eller selebukse uten noe under!!!
2nj♥ Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Har gutt jeg da, men vi tok 1 års bilder med ola-snekkerbukse uten noe under og noen i bare bleie/truse. Veldig fornøyd med de. Synes det er fint at det er enkelt jeg da, ikke for mye dill-dall.....
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Ensfargede klær. Ta med det du liker og be fotografen hjelpe til med å plukke ut!
Snupidupi Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Eldste mi bei fotografert naken når ho va 4 mnd og med kortarma body og dongerikjole når h va ett og ett halvt
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 datteren min var nesten 5 mnd når vi var hos fotografen. de fleste bildene er hun naken på..men har noen med en rosa kjole på... hadde jeg skulle tatt bilder no ville jeg valgt en dongeri kjole..syns de er kjempe fine.. iallefall de hun har.. ville tatt noe nøytralt i alleflal
sije Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Var til fotograf med jenta vår på 4 mnd. Tok med litt forskjellig - fotografen valgte ut klær med sterke farger (rød strikkekjole) siden jenta vår er lys i huden og ikke har noe særlig hår. Bakgrunnen var hvit. Tok også bilder på skinnfell med kun bleie på. Mitt råd -ta med enkle klassiske klær som du liker og så kan fotografen hjelpe med å velge...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 Må bare si at seleskjørt eller selebukse i dongeri med bar barnehud under er noe av det søteste både på gutte og jenter =) Og hva med en søt hatt eller skaut på noen av bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå