mammaTiL4gutter Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 No har jeg bestemt att NO skal det innvesteres i bil...guttan og jeg har vært veldig spreke hele vinteren :-)) "kjempestolt" har vært innom banken og fått ordna ting der å sånn,og gikk innom vår "lokale-bilforretning" 3 mann kom ttvert jeg nevnte kjøpe meg bil :-)) jøss..... de viste fram den ene etter den andre bilen,såg liksom "SELGE-SELGE" i øyan dems.!! klarte å si innimellom alle gode råd,att jeg skulle bare se i dag,for jeg skal ha med pappa når jeg handler...Men,da jeg gikk derfra,hadde jeg en avtale om å hente en bil jeg skal ha på lån i helga...de skulle tilogmed sette inn ekstra baksete,så jeg skulle prøve den som 7seter...bare fordi jeg ikke helt klarte å se for meg hvordan setene ble stående da..hehe...utrolig.... JaJa...de var jo kanskje greie da,men guuud så pågående!!!
♥Snulder Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 De får sikkert provisjon, så de er nok ivrige ja! Men prøvkjør mange biltyper før du bestemmer deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå