imsdal med julesmak Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Skal ta serviettdecoupage på sånne pappegg og lage til påskeegg. Men panduro sine umalte er jo så små... Noen som vet hvor man kan få tak i større eventuelt om man kan male vanlige påskeegg og ta decoupage på de etterpå?
Rasko Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Nå ble jeg litt usikker på hva du mener med små og store egg, men jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Panduro har ganske store pappegg (sånne som består av to halvdeler), tror de største eggene er 13 cm. De er umalte og helt supre til serviettdecoupage. Jeg vet ikke hvor du får tak i større enn det. En mulighet er å lage selv ved å dekke en vanlig ballong med pappmasje, og la det tørke helt. Da får du et stort egg som du kan male og dekorere så mye du vil. Når du skriver vanlige påskeegg, mener du da vanlige hønseegg? Såvidt jeg vet, går det godt an å ha serviettdecoupage på hønseegg, men jeg har ikke prøvd det selv. Lykke til!
imsdal med julesmak Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 Hehe hei! Har kjøpt sånne 13 cm egg fra panduro, men syntes de ble i minste laget til den hemmeligepåskeeggvennen min ihvertfall Med vanlige påskeegg mente jeg sånne vanlige pappegg som man får kjøpt i butikken. Lurte bare på om pappen på de ble for tynn hvis jeg skulle male grunning og ha decoupage oppå. Er ikke så veldig erfaren i decoupage ser du.
snuppelure 74 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 jeg svarte deg på skravle siden også, jeg tror fdet skal gå helt fint å gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå