Gå til innhold

jeg er fattig:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp blitt alenemor,så ingenting på trygdekontoret er kommet i orden enda...får ikke noe penger derfra før 22 april, og resten etter mekling og masse styr...så nå har eg ikke noe penger!! skulle få av sosialen i mellomtiden, men det har eg da ikke..så nå måtte eg låne penger av kona til pappa for å få mat i huset!!kjempekjekt!!!:(

vet ikke hva eg ville med innlegget...bare få ut frustrasjonen tror eg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig veldig godt. Tok en stund før jeg også fikk pengene fra nav, og har ennå ikke sett ett rødt øre av barnebidraget. Er så forbanna surt at vi, i tillegg til all den andre driten, skal måtte skrape sammen penger fra familie og venner mens vi venter på stønadene.

Skrevet

Uff da, vet ikke hva jeg skal skrive, sender deg en klem jeg:)

Skrevet

Heia... Hørtes ikke noe kjekt ut.. Vil bare sende deg en klem, håper at det ordner seg for deg!!

:-)

Skrevet

tusen takk=) hjelper å få litt trøst=)

e helt forferdelig at en må vente så lenge.som om det ikke er tungt nok å nettopp brutt med sambo, og bli alenemor.så skal en i tillegg gå fattig...ikke kjekt=(

nå skal eg få litt penger av familen,men er ikke noe kjekt å måtte tigge på di, er jo ikke så rike di heller.men må jo ha mat...

klem HI

Skrevet

1,2 milliarder mennesker lever på under 1 dollar om dagen og 2,8 milliarder lever på under 2 dollar om dagen, Dette tilsvarer 6.3 og 12, 61 kr. Da har man lov å kalle seg fattig!

Skrevet

jeg er ganske sikker på at om du går på nav og forteller de hvordan den økonomiske situasjonen din er, så får du forskudd på overgangsstønaden. (altså før vedtaket er igjennom, du hadde alikevel fått etterbetalt for tiden frem til 22 april)

Ei venninne av meg ble alenemor, og hun fikk penger på dagen(forskudd) fordi hun ikke hadde noe penger på konto eller i lommen. måtte jo ha penger til mat til jenta(hun fikk mme) og seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...