Gå til innhold

Hva slags ammeinnlegg anbefaller dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd for å bli sår og slik...noen anbefallinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er super allergisk mot medela sine. Jeg syns at de mykeste og mest behagelige er avent sine.

Skrevet

avent ja...hvor får man kjøpt de`? apoteket?

Skrevet

chicco sine er kjempe gode, er mange som anbefaler de. har brukt de i 5 mnd nå og har aldri opplevd at de henger seg fast i puppen slik natusan sine gjør. absorberer fuktighet god, følte meg aldri fuktig

Skrevet

Har vert veldig veldig sår, og fant ut da at dei beste var chicco sine. prøvd avent og flere men dei var dei beste for såre bryst vertfall...

Skrevet

anbefaler ull=) har eg brukt helt siden fødselen=) men di gangene eg ikke var hjemme når puppene lekte på det meste, da brukte eg avent sine i tillegg=) kjøpte di vel på apoteket tror eg=) selges på babybutikker også=)

Skrevet

Jeg prøvde først Natusan sine, men de hang seg fast i puppen og var ikke noe gode. Nå bruker jeg Chicco og er kjempefornøyd. Jeg har også Troll ull innlegg, men bruker ikke de så mye nå når det har blitt varmere ute.

Skrevet

Syns både Chicco og Meleda sine er veldig bra.

Skrevet

Chicco sine er best, men synes de er litt dyre. Coop sine er også veldig gode:) Sitter aldri fast i puppen. Og de har ikke den brystvorta som natusan sine har. De er ekle:)

Skrevet

hvor kjøper man chicco sine?

Skrevet

Chicco er gode, de har de på Apotek1 i allfall. Natusan sine bruker jeg i blant, men jeg liker de ikke. Hadde en pakke medela i begynnelsen, men jeg lakk veldig mye da og de holdt ikke. Coop sine synes jeg er ganske dårlig. Nå lekker jeg mindre (fordi jeg ammer hele tida, sukk) og bruker ullinnlegg eller chicco.

Visste dere forresten at chicco skal fases ut? Ansatt på apoteket som fortalte meg det...

Skrevet

jeg syns coop sine er geniale:) prøvd natusan sine,men de satt seg bare fast i brystvorten...aauuu....=/

Skrevet

Du må bruke ull!! Når du først har prøvd det, så skjønner du åffer. Supermyke!! Kjøp de de har på apoteket, så store at de dekker hele puppen. 2 par holder.

Den første tiden, når man lekker mye, så kan det lønne seg å ha et vanlig et utenpå

Skrevet

Bruker også COOP sine, billig og bra!

Synes ull-innlegg er skikkelig tungvinte greier, lekker tvers igjennom gjør det også, ser dessuten klumpete og stygt ut under klærne (dersom man har noe litt tettsittende).

Eneste må være midt på vinteren dersom det er kaldt ute, for å holde brystene varme.

Skrevet

Brukte coop sine jeg også!

Skrevet

Chicco sine er best, synes jeg. Jeg har også hørt at apotek1 skal slutte å selge det merket. Synd.

Skrevet

Heier på Coop sine jeg også!

Skrevet

coop sine liker jeg også.

har natusan på nå,og de er no dritt.. akkurat som bleia til lillemor lukter nå... ;)

Skrevet

Har brukt Natusan sine i 10 mnd nå. Fungerer utmerket synes jeg :-)

Skrevet

chicco!

Avent er for små synes jeg, og de absorberer ikke like bra!

Skrevet

jeg og en venninne har vært heltfrelst på chicco sine ammeinnlegg. Merker ikke at du blir våt og sitter ikke fast i brystvorten sånn som f.eks. natusan sine. I tillegg er de ganske flate og former seg fort etter brystvorten. Ellers har jeg stort sett brukt ull, veldig enkelt og billig, men dersom du lekker mye vil du lekke igjennom ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...