Solstråle + 3 :) Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 er bare 5+3 i dag da....med dei to andre var den her ikke så tidlig. Noen som har det samme ledes? Det blir jo straks mye vanskeligere og skjule da....
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er 6 uker på vei nå, men har ikke kjent antydning til kvalme...Men lest meg til at det er vanlig fra 4-13 uke, så da er du vel innenfor nomalen??? Jeg satser på at den aldri kommer jeg...Blir ikke så lett kvalm ellers heller...
Solstråle + 3 :) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Nei,jeg hadde håpt den holdt seg borte jeg også....menmen,nå er minsta syk,så da får jeg slappe av når jeg kan,jobber til vanlig i filet produksjon,å der kan man ikke slappe av eller sette seg ned,det går uansett om man stopper opp eller ikke....
Erisa* Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Heisann! Jeg ble kvalm i uke 4, jeg! Så du er ikke tidlig ute med kvalmen i forhold til meg i alle fall. Tror det er ganske vanlig å bli kvalm når man har komt så langt som du:) Håper det ikke blir for ille, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå