nimaline241757 Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Vi vurderer å flytte til Finstadjordet på Lørenskog, er det noen som vet noe om området? Er det barnevennlig? Hva med kriminalitet? Er skolene bra? Er det tendenser til rasisme (det ene barnet mitt er adoptert=nydelig mørk i huden!)? Håper på kontruktive svar!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Finstadjordet er vel ikke det verste, men jeg syntes Lørenskog generellt er et kriminelt sted, masse gjeng bråk og masse "gjenger" på 10-16åringer som tror de eier stedet...Blystadlia og disse stedene er vel verst...jeg ville heller prøvd meg på Strømmen eller Lillestrøm.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Lurer bare på en liten sak:) Du sier du har et barn som er adoptert, og vi har lenge ønsket å adoptere. Hadde du barn fra før da du adopterte evt hvor lang tid tok det før adopsjon var i orden?
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Var absolutt ikke meningen å være anonym, kom borti den hersens knappen
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Finstad er da et flott område! Masse rekkehus og eneboliger der, og kort vei inn til Losby hvor det gård med dyr og flotte tur muligheter. Det er jo et stykke bort til Blystadlia og de andre stedene med dårligere rykte, og uansett hvor du flytter vil det jo finnes "dårlige" miljøer. Finstad har jo et godt rykte da:) Håper dere finner ut av det!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Heisann, du anonym over her bor neppe på Finstadjordet.... Jeg bor her, har bodd her de siste 8 åra og dette er et barnevennlig og rolig sted. Har aldri møtt noen ungdomsgjenger her, masse frisk luft, turmuligheter og masse småbarn og lekekamerater. Finstadjordet er et rolig og fint sted og vi trives veldig godt her. Har aldri opplevd noe bråk i området her, jeg bor på Nesåsen og her er det veldig rolig og stille - og lite "belastede" miljøer. Velkommen til Finstadjordet hvis dere velger å flytte hit! Nå ble det litt mye data på meg så da velger jeg å være anonym....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå