Gå til innhold

I magen min bor det.........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

EN VAKKER GUTTEBABY!!! :-D :-D

Var på ny kontroll på sykehuset i dag ( sykmeldt pga høyt blodtrykk), og siden babyen vår har vært sjenert og ikke villet vise kjønn på alle kontroll- ultralydene vi har vært på, så har vi ikke visst kjønn. Men: i dag var det overlegen som utførte ul og lillevennen sprikte med beina sine og viste oss hvem som bor i magen min :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var det jeg tippet før jeg åpnet innlegget ditt :-) ....virker som om det er gutteboom :-)

Skrevet

Så koselig da :)

Vi var på ul forrige mandag, og jeg var helt sikker på at det var en liten gutt der inne, men jordmor mente helt bestemt det var en liten jente. Synes det er veldig kjekt å vite kjønn før fødselen jeg. Godt med en liten overaskelse nå og, spenningen er uansett stooooooooor når beibisen kommer :)

Skrevet

Veldig moro å vite kjønn!!

Babyen blir så virkelig på en måte :o))

Koser meg masse med opplevelsen fra i dag tidlig :o))

Skrevet

Gratulerer med gutten :)

Er enig med deg, babyen blir enda mer virkelig når man

får vite kjønnet :)

Klem

Skrevet

Takk for det! Våknet kl 5 i dag og fikk ikke sove mer. Lå og strøk meg på magen og tenkte og tenkte på lillegutten vår...gleder meg allerede til ny ul-kontroll om 1 mnd. :o))

Skrevet

Gratulerer!!! Så koselig da :-) Jeg var også på UL idag og det så ut som det blir gutt på oss. Kjempestas siden vi har to jenter fra før!!

Skrevet

Tusen takk, jenter!!

Bobler av lykke når jeg tenker på lillegutten i magen, og det er jo veldig ofte!! Hihi... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...