Maren-mi Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 fikk et tips her, om å spise smoothies med f.eks banan og ananas oppi. Eneste smoothies'n jeg fant på butikken, er en med bringebærsmak, som det står solo utenpå. D var ekkelt..hehe. Prøvde å blande inn både banan og ananas, men d ble bare kvalmt. Spørs om det var noe annet"du" mente.. ??
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Vi lager smoothies med frosne jordbær og fersk banan, og blander det godt i en blender... Nammmmmmmmmmme!!!!!! Sunt og GODT!!!
Måånestråle Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Slik lager jeg smoothies: ca 1,5 dl vaniljeyoghurt (eller annen yoghurt, f.eks. biola el.l.) 1/2 banan ca 1 dl frossen frukt og/eller bær Kjøres i blender/hurtigmikser til alle bærene er knust. Veldig godt!!
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jepp, samme oppskrift som vi bruker. Godt å søte det litt med litt honning og anbefaler absolutt bruk av blåbær...Frosne blåbær gir en kjempegod smak, og kjempesunt pga. alle antioksidantene..Jeg har ikke blender selv, men bestiller alltid av mamma, og da lager hun det på denne måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå