Gå til innhold

hvordan lager man smoothies ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk et tips her, om å spise smoothies med f.eks banan og ananas oppi. Eneste smoothies'n jeg fant på butikken, er en med bringebærsmak, som det står solo utenpå. D var ekkelt..hehe. Prøvde å blande inn både banan og ananas, men d ble bare kvalmt.

Spørs om det var noe annet"du" mente.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lager smoothies med frosne jordbær og fersk banan, og blander det godt i en blender... Nammmmmmmmmmme!!!!!! Sunt og GODT!!! ;)

Skrevet

Slik lager jeg smoothies:

 

ca 1,5 dl vaniljeyoghurt (eller annen yoghurt, f.eks. biola el.l.)

1/2 banan

ca 1 dl frossen frukt og/eller bær

 

Kjøres i blender/hurtigmikser til alle bærene er knust. Veldig godt!!

Skrevet

Jepp, samme oppskrift som vi bruker. Godt å søte det litt med litt honning og anbefaler absolutt bruk av blåbær...Frosne blåbær gir en kjempegod smak, og kjempesunt pga. alle antioksidantene..Jeg har ikke blender selv, men bestiller alltid av mamma, og da lager hun det på denne måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...