*MeA* Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Jeg får utrolig legg krampe i låret. Husker ikke at jeg fikk det så ofte og lett forrige gang, men husker jeg fikk krampe mellom hver pressrie. EREr det flere som har det sånn? Har noen tips for å unngå å få krampe og vil det ta seg opp jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer slik at jeg er garantert masse kramper under fødselen? Tips og råd tas mot med takk?
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 leggkramper er vanlig svangerskapsplage dersom du mangler magnesium. finn deg et kosttilskudd med magnesium, så tenker jeg det bedrer seg litt;)
fox`y Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Plages mye me leggkramper jeg oxo..bruker fot og leg gel jeg som iser ned litt..fungerer ganske bra på meg iallefall:)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Våkner av leggkramper om natten. Hadde det ofte siste halvdel av forrige svangerskap, men hadde glemt hvor vondt det var. Masserer, så går det over litt fortere, men musklene er stive og ømme i mange dager etterpå. Visste ikke dette med magnesium... Er det i vitaminpillene mine, men det skal kanskje større doser til..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå