Gå til innhold

Hva er egentlig dette lakserolje greiene alle prater om??

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Er det bare jeg som er helt fjern og utenfor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen bruker det til å sette igang fødsel... Men..! Jeg har sett hva det kan føre til, søsteren min fikk en skikkelig styrtfødsel, gutten var ute på under en time fra det startet, muligens en halvtime, og jeg har iallefall ikke tenkt å prøve....

Skrevet

Jeg var hos JM i går og spurte henne. Hun anbefalte det IKKE - kan føre til masse mase rier og de ordentlige riene kan stoppe opp. Eller som nevnt her - styrtfødsel!

Skrevet

lakserolje er avføringsmiddel.

Skrevet

Er det noe man drikker eller hva?? Føler meg skikkelig dum... Har iallefall ikke tenkt til å prøve det..

Skrevet

Ja det er flytende og fås kjøpt på apoteket.

Anbefales ikke nei...

Skrevet

min jormor sier det kan være farlig og fødselen kan gå så raskt at det blir total ruptus

Skrevet

AUUUU.... Men takk for svar jenter, nå vet jeg iallefall hva det er og føler meg ikke heeelt lost;)))

Skrevet

Lakserolje ja... hmm...

Jeg var relativt ung da jeg ventet førstemann (1994) og min mor var veldig utålmodig.. "løsningen" ble 2 dager på overtid at mor kjøpte olja og putta det på meg... men ikke det som sto på flaska... neida.. HELE flaska mente ho skulle holde... og jeg drakk... eww... det er jo sånn ekkel flytende lebestift konsistens på den dr**** der...

Men..

Naten kom og jeg fikk tømt meg på en meget grei måte, ikke mageknip eller noe... og babyen viste ikke snurten av seg...

Først 6 dager etter Lakseroljeløsningen og 8 dager på overtid kom pjokken...

Nå venter jeg 3. og ikke denne gangen heller skal den olja inn i kroppen her ihvertfall...

Ikke fordi jeg har dårlig erfaring ... men den funket jo ikke og konsitensen var helt på jordet....

---anbefales ikke---

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...