Gå til innhold

Nå blir jeg gal!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli spenna gærn nå. Klarer ikke slappe av når kvleden kommer. Er så redd for at min lille sønn skal dø i krybbedød. Selv om han nå er blitt 7 mnd greier jeg ikke legge vekk tankene. Jeg sover dårlig, og sjekker an HELE tiden. Hører jeg han ikke må jeg bort å ta i han for å kjenne om han rører på seg. Er jeg bare gal eller er d kanskje fler som har d sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke nøyaktig samme "problemet" stygt å kalle det problem da men.... Jeg får angst når andre holder han, men ikke min samboer da. Men alle andre! Det er vel morsinstinktet som er en smule for sterkt!

Det er grusomt, redd for at de skal miste han,redd for at de ikke er forsiktig med hodet og andre deler.... huff ikke lett, men det går vel over

Skrevet

Hei, kjære deg!

Først av alt: du er IKKE gal :) mange nybakte mødre sliter med slike tanker i større eller mindre grad, og det er helt naturlig. Det er tross alt en stor omveltning å få barn. Men når slike tanker blir så sterke at de går ut over et "normalt" liv, slik som nattesøvn osv., vil jeg råde deg til å kontakte noen slik at du kan få pratet om tankene dine. Kanskje det vil hjelpe deg til å få et litt mer avslappet forhold til dette. Hva med helsestasjon/ helsesøster eller en fastlege, eller evt. en venninne med egne barn som du har tillit til?

Lykke til :)

Skrevet

Hei. Jeg har det nøyaktig som deg. Blitt veldig bekymret for at lillejenten min skal dø i krybbedød den siste tiden.

Ligger konstant og lytter om hun puster,sjekker henne stadig vekk, ingen god følelse å ligge å tenke slikt. Tror gjerne det har kommet av at jeg akkurat har fått på plass den berømte morsfølelsen. Tok sin tid, men nå er den her. Har tenkt å ta kontakt med helsestasjonen og få en prat med helsesøstern vår. De har vel vært borti slike problemer før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...