Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Innimellom når jeg sitter på nettet, så leker sønnen min helt alene på gulvet. Men så plutselig kan han finne frem smokken sin, og krype på alle fire bort til meg, mens han lage babylyder. Sånne koselyder når babyer sutte på smokken. Og når han kommer frem til meg, så strekke han opp den ene armen og bare venter til jeg skal bære han opp. Gutten er to år az. Og idag morres, våknet vi til vanlig tid. Men da jeg la han nede på stellematta (har det på gulvet, trygges), så begynte han helt plutselig å gråte. En tåreløs gråt. Åpnet bare munnen, og det kom et par "æææææ". Han må virkelig savne å være baby siden han drive med sånt.
Holly❄️ Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Sånn er gutten min også. Et rop etter oppmerksomhet!! Ekstra ille når det skjer når jeg henter han i bhg. Litt flaut kan man vel si... Men, men , de kommer nok snart over denne fasen også.. hehe
Expat Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Standard det, vel, og veldig søtt! Vi leker "mamma er babyen og nå gråter babyen og NN-"mammaen" må trøste.... Så får jeg en god klem, og så er det hennes tur. Rollespill er gøy!
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 He he... jeg kjenner det igjen på sønnen min når jeg også henter han i bhg. Hvergang han ser meg, så lage han en liten klynke lyd og løper bort til meg. De dagene som blir lange, da kommer det gjerne en liten tåre eller da viser han meg hvor han har slått seg for flere timer siden. Jeg kan også se det når andre foreldrer henter barna deres. Da blir dem også "babyer" hele gjengen, og det er så utrolig søte. De er jo babyene våres ennå. Det er hvertfall gutten min. Kommer alltid til å være den lille babyen min
Synnøve_Solbakken Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Toåringen her også leker baby, da vil han bli strøket og kost med. Desverre inngår ikke bleieskift i denne leken...hadde løst noen kamper det ja. Men gutten vår vet ikke helt at babyer og dyr ikke behandles likt, han klapper begge deler både på hodet og kroppen
OsloMor Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Det gjør datteren min på¨to år også, men så har vi også en liten en i huset på 6 mnd da. Men jeg tror unger på den alderen prøver ut diverse roller, og jeg har sett de leker mor og baby i bhg, Da jeg kom for å hente datteren min en dag, lå hun i dukkesenga med dukke-smokk (hun har altså aldri brukt smokk i virkeligheten, eller sutteklut) og sutteklut og lagde babylyder, mens" Mammaen"(en jente som også er 2 år), stod ved siden av og sang, dyttet dyna rundt og strøyk henne på kinnet. Kjempesøte og veldig morsomme!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå