Gå til innhold

Hvor sover babyen deres på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min svigermor sier gjenntatte ganger til meg at babyer skal ha en fast soveplass å det er inne på rommet til foreldrene. DET ER DET BESTE FOR BARNET.

Det jeg gjør med sønnen min og det jeg gjorde med datra mi var at på dagtid så sov dem på stua i kurven sin.

Er dette heeelt feil? Nå tenker jeg på den første tiden jeg da.....husker ikke når datra mi slutta med dette, men det gled sikkert over av seg selv på en eller annen måte?

Hva mener dere og hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt sover i vogna si på stua. Eller ute i vogna hvis det ikke er så surt ute. Med eldstejenta vår tror jeg vi begynte å legge henne på soverommet på dagtid når hun var ca 8 mnd. Da var hun for stor til vogna:) Du må bare gjøre det du føler er riktig. Skal ikke alltid høre på disse"kloke" svigermødrene.hehe

Skrevet

I vogna ute! Er det stygt vær blir det bare smådupper inne!

Skrevet

Martin sover som regel på soverommet i senga si, men ville helst hatt han ute. Siden jeg bor på et byggeområde er dey dessverre umulig.

Noen barn reagerer negativt når de må sove samme plass om dagen og om natten.

Skrevet

Julie sover enten ute i vogna eller i vogga på stua på dagtid :). Når hun legges på soverommet vet hun at det er natta, og at hun skal sove lenge (forhåpentligvis) :)

Skrevet

Lillegutt sover i lekegrinda om han sover inne, i vogna om han sover ute og i bilstolen om vi kjører bil. Er 3,5 mnd og har gjort det hele tiden.

Skrevet

her sover tulla kun ute i vognen , ellers sover hun ikke noe godt, ellers hender det hun sover i bilen

Skrevet

Lillejenten sover alltid i vognen sin på dagtid. Veldig greit, da er det ikke noe problem å få henne til å sove når vi er ute på besøk hos andre heller.

Skrevet

Mathias sover i vogna ute på dagen. Er det dårlig vær sover han i senga si. De første 7 mnd sov han bare i senga si (Hadde ikke mulighet til å sette han ut).

Skrevet

Lillegutt sover ute i vogna si. Har overbygg over trappa, så han står det når det er vind og regn også:)

Deilig å ha muligheten til å la de sove ute!

Skrevet

Hvis han ikke sover "ute" i vogna si, så ligger han i vugga i stua. Jeg mener det er det beste for han ihvertfall.

Grunn: Der er det lyst, med mye lyd rundt. Han blir vant til lyder når han sover, og ved at det er lyst blir det et skille mellom dag/natt.

Dette fungerer kjempebra for oss.

Skrevet

Lukas sover ute i vogna, under tak, så der sover han uansett vær.

Bor på sørlandet så det blir ikke så innmari kaldt.

Skrevet

Ute i vogn her. Hvis vær til det. ellers sover han i vår seng. Hans egen er forbundet med natt. *Om det har noe å si vet jeg ikke, men sånn har vi gjort det. I kurv i stua når han var liten (til 4 mnd ca) Da flyttet han på eget rom vegg i vegg!

Du gjør helt reeeeeeeeeeeeeett så lenge det er rett for dere!

Skrevet

Hun sover for det meste i sengen sin, på sitt eget rom. Hvis vi går tur sover hun i vognen, men da våkner hun når vi stopper vognen.

Skrevet

Ho sove i senga si..

Skrevet

Thea såve etter frokost i senga si. På dagen såve hu i vogna for då har vi som regel vært ute.

Såve lige greit når vi legge henne i senga for natta :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...