phantomet Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 har tilbrakt noen fine timer sammen. Han er nemlig hjemme syk, Var varm og slapp da han kom hjem fra barnehagen igår (Riktignok hadde de prestert å ta på ham olabukse over strømpebukse og fleece bukse da de hadde bært ute, så han var varm ja..) Og i natt har han svettet seg gjennom skikkelig feber, slik at vi måtte skifte på gutten og sengen 2 ganger. Da resten av gjengen gikk avgårde til skole og jobb, lempet phantom-mannen gutten inn i den store sengen, og der sov han til 9.30 noe som er uvanlig..men våknet uten feber. Vi har spist frokost sammen, sett Elias film,spist kjeks og drukket saft av spesialflaske, kost baby Måka, tegnet, og nå henger det en fin 1:1 tegning av Junior i gangen til beskuelse for de andre når de kommer hjem. Nå sover Måka, og Junior har laget verdens lengste bilkø på kjøkkenet, phantomet dibber, og det er hyggelig stemning på kjøkkenet. Junior er igrunnen ganske flink til å aktivisere seg selv...
Ronja65 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Så fint at han er feberfri idag:-) Høres ut som dere har en fin dag:-). Selv lengter jeg ut i det fine været, men det ser ikke bedre ut en at jeg fått influensa. Kroppen verker og nese og bilhuller er tette. Burde sikkert ligge i sengen, sammen med Thyra som sover. Men sitter nå her da:-) Om en time så skal jeg på konferansetime for den minste storesøster. Hun strever nemlig både med lesing, skriving og matte. Jeg har ønsket ta tak i det lenge, da det finns dyskleksi i familien. Men pappa er (håper han har vært) av en annen mening. Jenta går i 5 klasse, så jeg har bestemt meg for å slå neven i bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå