Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 vet det forsvinner etterpå, men det ser ikke noe særlig ut:-) Har fått mindre hårvekst på leggene, men det har forflyttet seg opp på magen...hehe...flere som har det sånn? Er hår på magen et gutte tegn? jeg vet ikke hva jeg får, så jeg spekulerer jo i alt nytt som dukker opp
**synne** Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 jeg hadde masse på magen sist.. skikkelig delikat.. hehe... men alt forsvant før jeg fikk sukk for meg... -jeg fikk jente.. Denne gangen har jeg ikke noe ekstra hår på magen... Og hårveksten på beina har minsket, blir jo spennende å se hva som kommer ut denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Sist graviditet: mer hår på leggene og mørkere hår på magen. (gikk bort) Gutt! Nå: mindre hår over alt og ingenting på magen- Jente!
snopy Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 har ikke noe hår på magen, og har mindre hår på leggene.. håret der vokser liksom ikke ut igjen..deilig!!!!! jeg får gutt. hadde det akkurat på samme måte sist, fekk også gutt:)
Pinklady og Amalie Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 jeg føler at jeg har fått veldig mye hår på magen,men jeg venter jente!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 venter jente og har fått en del hår på magen.
jostedalsrypa Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 ååå.... lettelse. jeg trodde det var noe galt med meg jeg :-) jeg har også fått hår på magen. men det er mindre på leggene.
*Sjokomelk* Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 hehe trodde også det var bare meg !... hvor lang tid tar det før dette forsvinner igjen ? noen som vet dette ?
jostedalsrypa Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 vet ikke men håper det forsvinner fort. synes det ser helt fælt ut jeg. magen skal jo være rund, glatt og fin nå. ikke rund med mye hår på. men men... ikke mye jeg får gjort med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå