VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Alle de rare drømmene en har når en går gravid! I natt drømte jeg at det ikke lot seg gjøre at jeg fødte auroraen min, dermed måtte jeg ta til takke med et barn som het Amanda som var rundt året.. Ikke at jeg ikke likte Amanda, men hun var lissom så stor og så ferdig allerede.. det var så groteskt å bare skulle ta henne med meg hjem, helt uten videre! Og hvor ble det egentlig av Auroraen min?? Det hele toppet seg i at jeg havnet i matkrig med min bror på 34 fordi vi kranglet om barneoppdragelse.. at det går an..
~hope~ i 7.himmel Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 uff.sitte rhe rog småler for meg selv jeg.Så utrolig håplaus du er altså!!! Neida..Har faktisk drømt noe lignende for et par netter siden.drømte at svigermor og sambo bar på babyen vår etter at den var født,og jeg visst ikke hvilket kjønn det var og hadde enda ikke holdt h*n(da var vi hjemme hos oss)"vent nå litt da Ø,jeg må jo få holde h*n å se hvilket kjønn det e ri det minste" men da tok svigermor babyen og koste med`n,når jeg omsider fikk tid til å se i vugga,så var det ei 2-3 år gammel jente som lå der.verdens nydeligste og lik far sin:)men som sagt-stor jente.
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 hehehe, vi er nok like håpløse begge to! hehe
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Hehehe ... når jeg drømmer om gullet er det gjentagende tema at h*n plutselig er der ... et par mnd gammel. Vi har liksom ikke rukket å forberede noe. (Rart egentlig siden jeg er 22+5 og har det meste i boks allerede!) Også drømmer jeg alltid om jentebabyer ... selv om jeg tror jeg får en gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå