Nuss Nuss Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jada! Hvis h#n tygger godt så er ikke det noe problem! Bare sørg for at h#n ikke putter formange i munnen i tilfelle de ikke synes det er lett å tygge de da de er så små!
glad_jenta Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 jada han er flink til å tygge:) da skal jeg kjøpe rosiner til han idag:) kjekt å tygge på når han f.eks sitter i vognen i bilen å sånt:)
glad_jenta Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 http://matportalen.no/Saker/1100684561.26 oida fant dette på nettet...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Den artikkelen sier jo bare at små barn ikke må få spise for mye rosiner, ikke farlig om h*n får en håndfull rosiner innimellom når dere er ute på tur. Knøttet vårt på 14 måneder får rosiner som helgekos innimellom, og syns det er kjempegodt :-) Han vil helst bare ha en og en av gangen da, så det blir ikke de mengdene. Har vel hatt en slik liten rosineske stående i bokhylla ganske mange uker før den ble tom nå i helga.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Ja det er det ingen ting i veien for:) Gullet mitt elsker rosiner. Og spiser det som "snacks". De skal jo ikke ha for mye av det, så jeg kan ikke gi han så mye som han hadde ønsket. Men en håndfull rosiner gjør ingenting. Tror det var snakk om at de som er under 3 år ikke skal ha mer enn 30 gram rosiner om dagen. Og det er vell egentlig ganske mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå