Heira☆ Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 I helga fikk vi innbydelse til 40-årslag, i slutten av april. Og da må jo lillegutt, 4 mnd. nå, sove borte. Mannen min har allerede "bestillt" barnevakt hos x`n sin. Vi har et kjempe godt forhold, så det er ikke det. De har en datter sammen, så han skal jo være sammen med storesøster. Men føler at det der er "bare jeg" som veit åssen han vil ha ting. Jeg kjenner alle de forskjellige sutrelydene og gråtene. Jeg veit når han er trøtt og når han vil legge seg. Uff ja, har allerede begynt å grue meg til detta laget. Kan ikke se for meg at jeg kan kose meg, kommer vel bare til å sitte og tenke på lillegutt, og åssen han har det.... Det er kanskje sånn vi har det alle, første gangen de små skal sove borte fra oss...?
Brillemamma Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Skjønner deg veldig godt. Det er sånn med de fleste tror jeg.. Det er kun når snuppen er hos mine foreldre for natten at jeg virkelig er helt avslappet. For de bor ett stykke unna oss, så når vi er der så er vi der alltid i mange dager i slengen. Så da ser liksom mamma hvordan vi gjør det med legging og sånn, og hvordan han blir når det er på tide å legge han. Og hun har også lagt han mange ganger selv, når jeg har vært der. Gått kjempefint. Så derfor vet jeg at det går fint å ha han hos dem! Er viktig at han er hos noen du føler deg helt trygg på. Men uansett, så går nok dette der kjempebra!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Hvorfor drar du da? Det er jo bare å bli hjemme vet du! Vi ble bedt i 50 års dag, men alle "barnevaktene" var også bedt, så vi hadde ingen å spørre. Vi valgte å bli hjemme i stedet for å spørre venner eller andre. Synes du skal bli hjemme dersom du gruer deg, ellers får du ikke glede av selskapet. =)
Heira☆ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2007 Det er nå så det. Klart jeg kan velge å bli hjemme, ingen som "tvinger" meg til å gå. Men én gang må jo bli den første, så det er vel like greit å hoppe i det.
Heira☆ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2007 Og jeg mener, jeg kan jo ikke bli helt asosial "bare" fordi jeg har en liten unge. Kan jo ikke vente til han er konfirmant før jeg "leverer" han fra meg første gang. (satt litt på spissen da)
Allean, Fia og lillebror Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Kjenner meg veldig igjen. Snuppa var 3 mnd første gang hun sov borte. Satt bare å tenkte på henne hele kvelden. Hun har sovet borte 3 ganger nå. Og den siste gangen gikk det litt bedre. Bare naturlig at man tenker på dem da:) Men det er nok viktig at man bruker noen man virkelig stoler på, og det ser det jo ut som du har. Masse lykke til. Håper du klarer å kose deg:) Hvis barnevakten har tid så kan hun kanskje sende deg en mms, det hjelper:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 du det går sikkert kjmpe fint!!! ho har jo en unge så får det nok helt sikkert veldi bra til! å om det sku være noe så ringe ho sikkert deg! kos deg ute så ser du at alt kommer nok til å gå kjempe bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå