Gå til innhold

hei noen som har gått på p-sprøyte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere mensen tilbake 2-3 uker ette dere sluttet? de gjore eg, den var helt lik den eg alltid har hatt før eg gikk på p-sprøyta. nå er de 3 uker siden eg va ferdi me mens å eg har lurt på om eg kanskje kan ha blitt gravid men eg e så usikker siden p-sprøyta har sine historier om at den varer i flere måneder ette slutt...

kanskje symtomer:

trøtt, luft i magen (pleie ikke å ha de i de hele), føle meg bleik av og til om dagen, å har endt opp med å slutte å drikke etter 2 glass me cider f.eks... fordi eg blei dårlig å følte eg sko spy...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på p-sprøyta for 4,5 år siden. Tok sprøyta 2-3 ganger før jeg slutta med den. Det tok meg 2 år å få mensen tilbake, og nå har vi prøvd i 2,5 år å bli gravid...

Skrevet

eg har gått på sprøyta i 1år og 2 måneder når eg slutta:S kanskje den ikke virke så godt på meg? har ikke peiling...

Skrevet

tok tre sprøyter,ingen mens under bruk av sprøyter,tok 2,5 år før mens kom tilbake.....å sliter nå med å bli gravid,over 3,5 år etterpå...

Skrevet

håpe du snart blir gravid då.

Skrevet

Skjønner vi er fler som sliter etter p-sprøyta ser jeg. huff! slutta for snart to år siden, ikke sett noe til tanta siden. Den skulle vært forbudt for de som ikke har fått de barna de skal ha...

men selvfølgelig, ikke alle som har det sånn.

mini-lilly, du sa du fikk mensen 2-3 uker etter den siste sprøta? en p-sprøyte sitter i kroppen minimum tre mnd. men man kan få uregelmessige blødninger når man går på den. du kan jo ta en gravitest for sikkerhets skyld,

men tror ikke sprøytavirkningen har gått ut etter 2-3 uker.

Skrevet

jeg gikk på sprøyta i 2 år. sluttet i oktober 06. begynte å blø med en gang (samme da) og hadde uregelmessige blødninger frem til desember. etter det har jeg hatt regelmessige blødninger. så regner med at syklusen har stbilisert seg nå;-)

Men legen sa at det nærmest er umulig å bli gravid før det har gått 4 mnd. Så nå er det jo 5 mnd siden så nå prøves det for fullt her;-)

Skrevet

er nok ikke regelmessig mens. fikk mens 16 dager ette første mens så nå berre går eg å håpe... men eg synes synn i dere som ikke har sitt noe til mens siden p-sprøyte slutt.

Skrevet

kan bli gravid sjøl om de ikke er over 4 måneder siden slutt.

P-sprøyte

Det er som oftest mot slutten av virketiden på en p-sprøyte at man blir gravid, da er hormoninnholdet lavere i blodet enn helt i begynnelsen. Det skal ikke være mer skadelig enn det det er med P-piller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...