catine Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hun er over 80 år. Jeg tenker på det at faddere skal jo ta vare på barnet dersom det skjer noe med oss foreldre- og det går jo ikke i dette tilfellet. (men jeg tenker at hun er jo ikke alene om å være fadder.. vi skal jo ha flere) Har så lyst til å ha henne som fadder. Hva mener dere?
Travelmor Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Det er Ok. Men du har alt tenkt på at hun er veldig gammel. Du bør i alle fall sikre deg med yngre faddere også. Jeg har bare valgt unge som faddere til mine barn. Men jeg ser at det er veldig forskjellig hvem folk velger.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Det er ikke henne som skal ta vare på barnet om det skjer noe med deg. Det er fra gammelt av,men gjelder ikke nå.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Man har egne formyndere til barna i dag, hvis det skal skje noe med foreldrene. Faddere skal KUN hjelpe med å lære barna opp i den kristne tro. Har man ikke funnet formyndere til barna selv, finner barnevernet noen, oftest besteforeldre eller tanter/onkler.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Tenkte selv på den muligheten en stund, men valgte å ikkje gjøre d pga av alderen. Men skjønner godt at du tenke på d, og barnet kan jo lære mye av en med så masse livsserfaring! Hvis du virkeli vil ha henne som fadder, og du står henne veldi nært så synes eg at du skal gjøre d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå