Gå til innhold

Angelina24!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan har det gått med leggingen? La inn svar til deg om hvordan få baby til å sovne av seg selv, og så er jeg litt spent på hvordan det går med dere, da vettu:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! ;) Så koselig å se et innlegg med mitt navn! =) og så koselig at du spør hvordan det går ;)

Det har faktisk gått veldig bra disse to dagene . Gitt han mat, og når jeg merket at han var veldig trøtt så la jeg han i vogga med smokk. Vuggende vogge da.. så litt juks er det kanskje.. Men god gutten sovnet etter 45 minutter begge dagene. Sutret litt den første dagen, men tok han opp og ned med en gang;) Jeg bestemte meg for å gå litt fram og tilbake isteden for å sitte der ( jeg er dårlig til å sitte rolig lenge.. og ville nok heller forstyrra han isteden for motsatt.. hehe.. ) Og det har fungert bra. I går fikk jeg til og med lagt han i vogga klokka ni! så det er det tidligste vi har gjort å!

Så jeg bare håper det fortsetter slik, syns det er veldig deilig å ikke måtte puppe han i søvn! ;)

Skrevet

Så bra!! :o) utrolig hva de små gulla våre får til bare vi lar dem få prøve. Deilig med litt voksentid også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...