Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg begynte å gi henne grøt føler jeg at hun har blitt veldig mye hardere i magen + at hun bæsjer sjeldnere. Har skjedd tre ganger nå, at vi må legge henne på stellebordet uten bleie og stimulere ut bæsjen - om dere skjønner. Da kommer det, men det er ganske så fast altså. Ser ut som hun må trykke ganske hardt og lenge for å få det ut. men virker ikke som det er vondt da. Har gitt henne malt i 2-3 flasker i døgnet, men det ser ikke ut til å hjelpe så veldig. Skal kjøpe sviskesaft i dag, og gi henne noen teskjeer med det å hver dag etter frokost. Off, syns det er så fælt at det skal være slik. Tidligere (før de faste grøtmåltidene begynte) var hun på do hver dag.

Hva tror og syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sviskesaft eller sviskepure synes jkeg funker bra. Men får hun noe frukt i løpet av dagen? Synes det hjelper på trulta her.

Tar litt tid for disse små massetassene å venne seg til fast føde også!

Skrevet

Hei

Har ikke noe svar på hvorfor det er slik det er, men ville bare si at sviskepureen syns jeg er mer effektiv enn sviskesaften. Jenta mi er vel bare 1-2 uker yngre enn din og hun får noen skjeer pure inni mellom og det for fart på sakene;)

Skrevet

Sånn ble snuppen her også etter vi begynnte med fast føde. Han trykket seg konstant, men ingenting kom ut. Det som kom ut etter dagesvis med trykking var hardt som stein, og i små mengder i gangen...stakkar..:(

Nå er han blitt litt bedre da. Har 1ts malt i ei flaske for dagen, og en good dæsj med sviskesaft oppi grøten på kveld. Det hjelper veldig!:)

Håper det hjelper med sviskesaft på din også!:)

Skrevet

kan gi malt på skje og. (synes det blir sterkt jeg da)

Og ligg unna banan litt om hun får det. Edvard måtte kjempe veldig med bæsjen etter banan. Ikke sikkert det er sånn hos Emma, men er verdt et forsøk.

Om hun ike liker sviskegreier kan du prøve å balnde i grøten. E liker ikke svisker:)

Skrevet

Sviskepure funket mye bedre enn saften for vår del. Drikker hun vann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...