Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min får middagsglass kl15, og grøt kl 18. Har fått det i en mnd nå ca. Han er 6mnd. Når er det på tide å begynne med grøt også til frokost, eller lunch? Hva er egentlig best, gi til frokost, eller til lunch kl 12?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min får grøt når han våkner om morgenen og på kvelden før han legger seg, jeg syns det fungerer bra. middagsglass får han rundt 4-6 alt ettersom hvor sulten han er..

Skrevet

Hei!

Snuppa vår er 7 mnd den 25. og hun får grøt til frokost + litt melk rett før første soving, kun melk og evt en brødskalk å gnage på til lunsj :) Til middag får hun grøt eller middagsglass (har ikke vært så flink å introdusere middag enda) og litt moset frukt evt fruktpurè på gass, og til kvelden får hun velling på flaske og melk rett før sengetid. Dette fungerer veldig bra her nå, men jeg har vurdert om jeg skal begynne med vanlig grøt i stedet for vellinga om kvelden.

Du kan nok bare sette i gang med grøt til frokost du å nå - personlig synes jeg det er enklere å gi det til frokost enn til lunsj, for ofte er vi på tur elle ri byen rundt formiddagsmaten. Da er det veldig greit å bare gi melk og litt frukt :) Syns jeg da!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...