Gå til innhold

noen fra bergen her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 22 med to barn. er fra bergen.... noen andre?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 ett barn på 9 mnd (gutt :o) og bor i Sandviken. Flytter til Åsane om fire uker. :o)

Skrevet

Hei!

Jente på 25 her, med 2 barn på 5 og 7 år..Bor på Nesstun...Koslig viss du vil si hei!Er ny i byen (januar) og det kan bli litt ensomt selv om eg har samboer.Han er fra byen så han klarer seg ;-)

Skrevet

Hei på deg...

Eg er ei jente på 25 med 2 gutter på 5 og 7 år. du hadde ein liten du?? så gøy! Nyt tiden for det går fort!

Skrevet

har svart deg på dib men kan jo svare her også

bor i utkanten av bergen, på sotra, med mine to sønner på 3 år og 10 mnd.er alenemor med samme far til begge.da det ikke er så stor aktivitet her inne så er jeg mest på dib.

hvor i bergen bor du da?

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

hei ! jeg er en jente på 20 , jeg har nettopp fått mitt første barn , en gutt på 3 uker ... er også fra sotra

Skrevet

Heihei!! er ei jente på snart 21 å go`gutten min er 9 å en halv måned! Bor med samboeren i Loddefjord!!:) hvis noen av dere vil bli litt mer kjent så legg meg til på msn: [email protected]

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Også fra Bergen! Bor i Oslo, men flytter tilbake om bare to uker=) Jeg er 23 år gammel og mamma til Mabelle som er åtte uker gammel.

Skrevet

23 år her.. har en gutt på to.. bor i åsane

  • 2 uker senere...
Skrevet

Flytter tilbake til Åsane om en uke jeg! Hvor i Åsane?

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg bor 2 mil nord for Bergen. Er 21 år og har nettopp fått min første. Han er 2,5 uker:)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Heisann. Jeg er en jente på 26 som bor på Landås i Bergen.

Har to jenter. En på 2.5 og en på 2 mnd som jeg koser meg med her hjemme.

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei.. jeg er snart 21 år, og bor i Nordhordaland har en jente på 4 uker..

 

Klem Kathrine og Helene

  • 3 uker senere...
Skrevet

heia. r en jent på 22 og har en datter på 9mnd, bor i bergen nå, men flytter over nyttår til sotra. kjenner ikke så mange her og ønsker å bli kjent med andre..

Skrevet

Jeg er fra Bergen.. Er straks 21 og bor i nærheten av sentrum.. Har en jente på 1 år ( om en uke ) og venter en liten til i mai :)

  • 3 måneder senere...
Skrevet

jeg er 19. bor i nærheten av sentrum. har en gutt på 10mnd

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 22 ( blir 23) og bor i Fyllingsdalen ( men er ikke fra Bergen :P ), har en sønn på 6,5 mnd=)

Skrevet

24 år, bor i fyllingsdalen og har en datter på 6 uker:) koser meg SÅ masse!

Skrevet

Hei

 

Blir 22 i morgen=) Venter en liten prinsesse 19 mars. Er fra Bergen, mne bor fortiden på Sotra

Skrevet

eg er 24 snart (25) eg har to barn en gutt po 6 ar og ei jente po 2 1/2 ar. eg bor i aker brygge i oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...