2prinsesser Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 jeg er en jente på 22 med to barn. er fra bergen.... noen andre?
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #2 Skrevet 16. mars 2007 23 ett barn på 9 mnd (gutt ) og bor i Sandviken. Flytter til Åsane om fire uker. )
*3 gutter i hus* Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Jente på 25 her, med 2 barn på 5 og 7 år..Bor på Nesstun...Koslig viss du vil si hei!Er ny i byen (januar) og det kan bli litt ensomt selv om eg har samboer.Han er fra byen så han klarer seg ;-)
*3 gutter i hus* Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hei på deg... Eg er ei jente på 25 med 2 gutter på 5 og 7 år. du hadde ein liten du?? så gøy! Nyt tiden for det går fort!
Fam.Martinussen Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 har svart deg på dib men kan jo svare her også bor i utkanten av bergen, på sotra, med mine to sønner på 3 år og 10 mnd.er alenemor med samme far til begge.da det ikke er så stor aktivitet her inne så er jeg mest på dib. hvor i bergen bor du da?
*Sjokomelk* Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 hei ! jeg er en jente på 20 , jeg har nettopp fått mitt første barn , en gutt på 3 uker ... er også fra sotra
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Heihei!! er ei jente på snart 21 å go`gutten min er 9 å en halv måned! Bor med samboeren i Loddefjord!! hvis noen av dere vil bli litt mer kjent så legg meg til på msn: [email protected]
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Også fra Bergen! Bor i Oslo, men flytter tilbake om bare to uker=) Jeg er 23 år gammel og mamma til Mabelle som er åtte uker gammel.
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Flytter tilbake til Åsane om en uke jeg! Hvor i Åsane?
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Jeg bor 2 mil nord for Bergen. Er 21 år og har nettopp fått min første. Han er 2,5 uker:)
tolle Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Heisann. Jeg er en jente på 26 som bor på Landås i Bergen. Har to jenter. En på 2.5 og en på 2 mnd som jeg koser meg med her hjemme.
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Hei.. jeg er snart 21 år, og bor i Nordhordaland har en jente på 4 uker.. Klem Kathrine og Helene
Heather85 Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 heia. r en jent på 22 og har en datter på 9mnd, bor i bergen nå, men flytter over nyttår til sotra. kjenner ikke så mange her og ønsker å bli kjent med andre..
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Jeg er fra Bergen.. Er straks 21 og bor i nærheten av sentrum.. Har en jente på 1 år ( om en uke ) og venter en liten til i mai
førstegangs*mamma Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 jeg er 19. bor i nærheten av sentrum. har en gutt på 10mnd
woo-woo Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er 22 ( blir 23) og bor i Fyllingsdalen ( men er ikke fra Bergen ), har en sønn på 6,5 mnd=)
thea83 Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 24 år, bor i fyllingsdalen og har en datter på 6 uker:) koser meg SÅ masse!
Blir alenemamma Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 Hei Blir 22 i morgen=) Venter en liten prinsesse 19 mars. Er fra Bergen, mne bor fortiden på Sotra
hakima Skrevet 9. mars 2008 #20 Skrevet 9. mars 2008 eg er 24 snart (25) eg har to barn en gutt po 6 ar og ei jente po 2 1/2 ar. eg bor i aker brygge i oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå