Gå til innhold

tips til "kjønns-nøytrale" klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har så lyst til å handle noe til lille babyen, men syns det bare er rosa eller blå ting... vi vet ikke kjønn og jeg vi ikke ende opp med bare hvite ting. Tar man bare sjansen og kjøper inn litt av hvert eller må jeg nøye meg med gule og grønne ting og tang? Hva gjør dere som ikke vet kjønn?

God dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper alt annet enn lyseblått og rosa.

F.eks stripete klær, klær som er hvite i bunn men med søte trykk på (f.eks pinnsvin og olebrumm her vi kjøpt da ...).

Men så skal det sies at vi ikke kjøper så veldig mye, vi kommer nok til å få endel når gullet kommer ut, dessuten har vi mange venner med både jenter og gutter som vi får låne av ...

Skrevet

Ja, tenker at vi sikkert får noe jeg også, men du vet... måååå bare hamstre noe liksom.. er jo så stas...

Skrevet

gult og hvitt

Skrevet

Jeg har kjøpt litt hvitt, lysegrønt og orange..Høres litt kvalmt ut i fargevalget, men det er faktisk kjempesøtt:):) Uansett hva du putter på babyen så blir den jo søøøøøøt:):):)

Å jenta kan jo ha på blå klær:)

Skrevet

Var akkurat innom Bogerud Tekstil før i dag, og der hadde de mange søte bodyer m kort og lang arm, i knallfarger rød, turkis, limegrønn etc. til bare 29.50; Kjøpte mitt første babyplagg der idag!! juhuu

Skrevet

oj, så fint! Hvor ligger bogerud tekstil? i oslo?

det hørtes ut som noen fine farger! vet jo at jenter kan gå i blått og gutter i rosa(eller...he he), men rødt, turkis og lime hørtes bra ut!

Skrevet

Jeg kjøpte en hvit dress som består av bukse og jakke med ører da jeg ventet datteren min. Jeg kjøpte den i str 56. Den er kjempe søt til både gutt og jente, har små bamser i lys brunt på seg. Den skal jeg ha med på sykehuset, brukte den masse til jenta mi første tiden :)

Skrevet

Hva med bodyer og bukser fra Petit Beateau? Jeg kjøpte masse nydelig, hvitt på Den Kule Mage, men de har det mange andre steder også;=)

Skrevet

Jeg har kjøpt masse i grønn, gul, orange og hvitt. Noe brunt også:) Det finnes veldig mye fint:)

Skrevet

Heisann!

Vi vet heller ikke kjønnet ;) Så jeg har kjøpt en del beige, hvitt, offwhite og en lyseblå body med en ku på. Kjøpt litt brunt.. sokkene har jeg kjøpt i alle andre farger enn rosa stort sett.

Skrevet

Vi venter gutt, og jeg er lei av rosa etter eldstejenta, så jeg ser fram til å handle mer nøytrale klær. Er glad i hvitt, brunt og beige jeg da. Men litt blått og grønt blir det nok. Gult holder jeg meg litt unna uansett kjønn.Synes de har mye fint i nøytrale farger jeg:)

Skrevet

eg sliter med akkurat det samme;) hehe,, men idag fant eg en kjempe søt dress.. en varme dress.:) var sååå søt. men de hadde en i bare rosa å blått men de skulle bestille i hvit til meg ;) og det var en søte bamse på;) så har eg handlet mye boddyer med frosker,bamser og en blå, hehe, den var søt så den måtte eg bare ha:P hehe

takk for tipsene her inne:)

selv om det ikke var eg som skrev først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...