Gå til innhold

Hår-krise!! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører med dere damer her inne og jeg, siden vi er i samme tid i svangerskapet...

Håret mitt ser fett ut... må vaske det hver dag..

er det noen som opplever det samme? Og er det noen som vet når det evnt bedrer seg...

Har jo "bad hair day" hver eneste dag jeg nå, og det er ikke moro..

Vil ha tilbake ulla mi jeg...

Føler meg jo som ett takras...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, jeg er litt enig, merker forandringer i både hud og hår :-)

Skrevet

Huden og ja... har fått masse nupper på øvre delen av ryggen jeg, så jeg har kjøpt meg en sånn skrubbe-vott-sak-ting... Og tørr hud/eksem i ansiktet...

Håret er som sagt en katastrofe...

Det sies at jenter stjeler sin mors skjønnhet,tihi, prøver å huske om jeg følte meg som ett takras da jeg ventet vesle-jenta mi jeg...

Tror drømmen om å være en velstelt, nydelig, svulmende, sexy, gravid dame bare er å gi opp jeg altså, hehe... Får nøye meg med pen og ren... ;-D

Skrevet

Hei!!

Tenkte jeg kunne komme med et råd;-)

Da jeg ventet nr.2 fikk jeg også fett hår.

Den typen shampo og balsam jeg da brukte og hadde brukt en stund,ble håret fett av. Byttet merket,og problemet var løst:-)

Mulig du allerede har prøvd altså,men ville bare si det!!!!;-)

Skrevet

Takk for svar.. Har alt prøvd å bytte, flere ganger... hjelper ikke... Jeg tror nesten jeg bare får ta tiden til hjelp jeg, og håpe det går over, evnt bytte shampo/balsam med gjevne mellomrom i håp om endring..

Skrevet

Hei.Jeg er frisør og i min 10 uke nå.Gå til nermeste frisør salong å få riktig anbefaling til ditt hår og din hodebunn.Jeg bruker rense shampo en gang i uke for å få renset håret og hodebunnen.Ellers bruker jeg volum shampo og conditoner.Det er veldig viktig å ikke bruke for tunge produkter.Disse produktene koster gjerne litt mere enn på Rema,men det er det en god grunn for....disse funker;)

Lykke til

Skrevet

Hei, takk for rådet... Har prøvd salong-shampo og balsam før jeg, uten at det føltes som om det har vært noe bedre for håret mitt enn andre produkter.. Men jeg kjøpte en mousse sist jeg var hos frisøren, spesielt for krøllete hår, og den er jo genial...

Jepp, jeg er villig til å prøve..

Men hva slags serie er det du bruker da? Eller spiller det kanskje ingen rolle, bare det skikkelige saker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...