Gjest Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Jeg tror du får plager før fosteret blir skadet. Jeg tror ikke du hadde klart å gå i så trang bukse over lengre tid... Men hva med å kjøpe noen gravid-bukser. Behagelig både for deg og småtten!
Papegøyeblomst Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Bukser som er trange i skrittet kan ofte føre til soppinfeksjon, og inngrodde hår / betente talgkjertler.. Tviler på ungen tar noe særlig skade av det, må evt være pga dårlig blodsirkulasjon hos deg???
filijokus *fødeklar* Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Tights!!!! Det bugner over av kule tights om dagen. Så har du en lang genser eller singlet over. Jeg har fått dilla. Synes gravidebukser er forferdelig stygge... Eventuelt begynne og ha strikk gjennom knapphullet og feste den på knappen på jeansen. Det gjør jeg!!!
gladbaby Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Det finnes både kule og gode mamma-bukser, filijokus! Prøv dem fra mama-licious eller 2wear. De er ikke så dyre, heller! Fra rundt 300 kroner, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå