Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 er det bare meg som ikke går til jordmor?? jeg går til legen 1 gang i mnd.......... veit ikke om noen jordmor............ er 26 uker på vei...........?????? føler at alle går til jordmor her........
Lykkeliten og jeg Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 jeg går ikke til jm, kun legen en gang pr mnd. er 20+2.
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Jeg går til jordmor på den lokale helsestasjon rett her i nærheten. Dere har vel en helsestasjon du skal gå på når barnet kommer? der finnes det også jordmor som er et gratis tilbud til gravide.
Tia med 2 ♀ Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 hei Jeg er 29 uker på vei (egentlig 3 termin.) og jeg har heller ikke vært hos jordmor. Men jeg har nå bestilt time, legen min har sagt at spesielt som førstegangs fødende er jordmor veldig greit å gå til for man får mer informasjon der. Da de har bedre tid til å snakke med deg en legen har. Samt de gjerne kan informere om kurs. På helsestasjonen min fikk jeg også ammetime (time til samtale om amming ) noe jeg syntes er flott er jo mye man ikke vet som førstegangs.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er ox 26 uker og går ikke til jordmor. Det er jo et valg, man måå jo ikke da.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Jeg går heller ikke til jordmor. Det er fullt og ventelister her ... regner ikke med at vi kommer til å få noen time der heller ... Men går til kontroll hos legen en gang i mnd, og er veldig fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå