Gå til innhold

bare meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg som ikke går til jordmor?? jeg går til legen 1 gang i mnd.......... veit ikke om noen jordmor............ er 26 uker på vei...........?????? føler at alle går til jordmor her........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går ikke til jm, kun legen en gang pr mnd. er 20+2.

Skrevet

Jeg går til jordmor på den lokale helsestasjon rett her i nærheten. Dere har vel en helsestasjon du skal gå på når barnet kommer? der finnes det også jordmor som er et gratis tilbud til gravide.

Skrevet

hei

Jeg er 29 uker på vei (egentlig 3 termin.) og jeg har heller ikke vært hos jordmor.

Men jeg har nå bestilt time, legen min har sagt at spesielt som førstegangs fødende er jordmor veldig greit å gå til for man får mer informasjon der. Da de har bedre tid til å snakke med deg en legen har. Samt de gjerne kan informere om kurs.

På helsestasjonen min fikk jeg også ammetime (time til samtale om amming ) noe jeg syntes er flott er jo mye man ikke vet som førstegangs.

Skrevet

Jeg er ox 26 uker og går ikke til jordmor. Det er jo et valg, man måå jo ikke da.

Skrevet

Jeg går heller ikke til jordmor. Det er fullt og ventelister her ... regner ikke med at vi kommer til å få noen time der heller ...

Men går til kontroll hos legen en gang i mnd, og er veldig fornøyd med det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...