Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei. Jeg er seks uker på vei og i fin form bortsett fra skikkelig hodepine og ømme pupper. Forrige gang var jeg superkvalm, men husker ikke når det startet.. Hvilken symptomer har dere i uke 6?
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Hei du, jeg er nå i min 8 uke, men fortsatt så lite symptomer at det "nesten" er skremmende... Men var på UL i går, og der banket ett lite hjerte, så jeg bare nyter det jeg.. Det lille jeg har hatt er ømme bryster og trøtt, og ofte på do, eller frisk som en fisk :-) Nyt det og kos deg!
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 her spyr man som en gris! og d starta ikke med engang,slik jeg syntes å huske fra mitt første svangerskap...neida...det venta med å komme til jeg var sikker på jeg skulle slippe,sånn ca i inngangen av uke åtte...DA! PANG! så her ligger man på soffan da...håper på bedring
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 God bedring, med andre ord kan jeg fortsatt rammes :-)
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 oooooye! du er nok ikke safe enda nei,så nyt den ikkekvalme tiden din:o)den kan være historie før du aner:o) ska krysse fingra for deg! dette unner jeg ingen!
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Takk, takk får håpe i det lengste... Eneste jeg har begynt å merke at endrer seg er smak og lukt... Jeg kan be samboeren min lage det beste jeg vet, og når det kommer på bordet er det ikke det jeg vil ha.. Blir også veldig fort sulten, spesielt med engang jeg har lagt meg i senga om kvelden, og har DILLA på nugatti!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er 5+5 idag og kjenner nesten ingenting. Har litt ømme pupper, blir litt fortere sint, blir tidligere trøtt på kvelden og sover litt mere...Men ellers føler jeg meg ikke gravid. Føler meg nesten helt som normalt , har masse energi og står på som før.
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 hehhe..grønne,sure epler her...er det eneste som skikkelig frister om dagen..ellers er smak og lukt meg mer et problem...brekker meg nesten bare ved tanken på å lage middag..kan ikke huske det var så ille i det første svangerskapet..er dette din første,eller har du flere barn?
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #9 Skrevet 13. mars 2007 Dette er mitt første svangerskap, eller jeg hadde en MA i aug i fjor. men da døde fosteret i uke 6/7. Men hadde heller ikke noe symptomer da.... Men nå vet jeg det er liv, så tar gjerne litt oppkast også jeg :-)
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 hehhe,careful for what u wish for ,sier jeg bare;-)
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #11 Skrevet 13. mars 2007 Så sant, så sant, tar alt som det kommer :-)
skunkenblomst Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er 5+2 i dag og har ingen andre symptomer enn veldig ømme pupper og trøtt hele tiden. I begynnelsen hadde jeg mensensmerter men de har gitt seg. Jeg går på pregnyl og håper den ikke gir meg "falske" symptomer og at alt er bra med spiren... jeg har ingen andre barn, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente..
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 jeg hadde og menssmerter..tror d er ganske normalt..hadde det sist svangerskap og..så ille at jeg lå enkelte dager,men gikk bra det og:o) hva er pregnyl godt for da? *uvitende her ja*
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er snart 6 uker på vei. Veldig lite symptomer...Vondt i korsryggen og litt stikninger i underlivet, ellers fin form. Men helt siden uteblitt mens har jeg hatt bittesmå blødninger. Lurer litt på det. Særlieg når jeg og mannen min har sex så kan det blø litt etterpå..Noen som vet om dette er vanlig, bør jeg få det undersøkt? Det er veldig, veldig lite altså, men nok til at vi lurer litt..Og jeg vil ikke bli hysterisk og ringe legen..Er sikker på at alt er bra med spiren. Ville vel merket noe hvis det har vært en SA?
skunkenblomst Skrevet 13. mars 2007 #15 Skrevet 13. mars 2007 Pregnyl er ekstra hcg tilskudd som skal hjelpe livmoren å holde på fosteret. Jeg har hatt 2 SA tidligere. Jeg her takknemlig for at jeg har fått det og det har hjulpet meg å ikke bekymre meg så veldig. Men, det ser ut til at jeg bekymrer meg uansett.. ;-) enten jeg har for mye eller for lite symptomer.. Når ga menssmertene dine seg da? jeg hadde veldig vondt forrige uke men denne uken har jeg hatt veldig lite smerter..
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #16 Skrevet 13. mars 2007 Hei, nå skal det sies med engang at jeg er jo ikke noe ekspert... Men ja, det kan forekomme med litt blod etter samleie. Jeg har opplevd det engang, men ikke mer enn det, og da var det mere som utflod med litt rosa i( Sorry detaljer). Men lurer du, så ta deg en tur til legen for din egen del, man blir ikke sett på som hysterisk!
Kris, 061107 & 260610 Skrevet 13. mars 2007 #17 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har også hatt mens murringer, men de har jeg ikke kjent noe til så langt denne uken, men tror det er litt sånn at symptomer kommer og går... Og de murringene har noe med at livmoren strekker seg.
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #18 Skrevet 13. mars 2007 mine gav seg ikke sist gang før jeg var i uke tretten faktisk..nå har de gitt seg allerede..heldigvis...er 9+6 i dag.. hva litt blødninger angår så er visst dette ganske normalt i starten av et svangerskap..men seff,uroer du deg,så ringer du legen! bedre med en gang for mye enn en for lite,og du blir neppe sett på som hysterisk fordi:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå