fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Det står på min side i dag at fra nå av, om man har kynnere som er veldig regelmessige og/eller presser mot underlivet, så skal man ringe føden med det samme. Men hvordan skal jeg vite at det er kynnere da, og ikke livmora som vokser?? Eller kommer jeg til å vite det når kynnerne kommer?? Blir litt engstelig for at jeg kanskje ikke skal skjønne det før det er for sent jeg, om det plutselig settes i gang en for tidlig fødsel...
laffe*høygravid* Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Magen min blir hard helt nederst, og strammer litt - før det går over. Varer ikke så lenge av gangen Du trenger nok ikke bli bekymret før magen er konstant hard, eller at det strammer regelmessig!
nurket4a Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Fikk beskjed av jordmor om disse kynnerene, og at det ville kjennes ut som en hard ball nederst i magen. Er helt normalt, men hvis de kom ofte (mange ganger om dagen) måtte jeg ta kontakt.
monica77 Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Eg fikk en del kynnere i mitt forige svangerskap,spesielt når eg var ute og gikk.Det stramma veldig rundt magen.Fødselsrier var helt annerledes for meg,for det kjente eg bare i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå