Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Noen som har vært hos disse? Jeg får ikke kontakt på telefon.
alvis Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 Har en veninne som har gått der hele svangerskapet. Hun er kjempefornøjd.
MathildeC Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 De har flere telefonnumre på siden sin tror jeg? Jeg har vært hos de på tidlig ultralyd. Da var jeg hos en som kun kommer for å ta ultralyd, ikke hos jordmødrene selv. Var veldig fornøyd (men ingen bilder). Jeg tror ikke jeg heller fikk svar, men la igjen en beskjed og ble fort ringt opp igjen. Jeg tror de jobber på fødeloftet også, så de er kanskje ikke tilgjengelige alltid.
Yarn Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 Jeg kom fram i dag på dette nr:51893821, men jeg kan jo ha vært heldig med tidsrommet.. Jeg har ikke vært der, men de som har, skal være veldig fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Tusen takk for hjelpen! Kom gjennom til slutt. Gleder meg til gå der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå