laffe*høygravid* Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Har våknet flere ganger i natt med skikkelig verk på høyre siden av hoften, litt nederst i magen på høyre side og nedover høyre ben... og jeg sitter på jobb nå med skikkelig vondt i siden! Hva er dette?? Vet jeg har begynnende bekkenløsning, kan det være dette som er blitt værre? Skikkelig vondt, er det!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 kan være en nerve som ligger i klem....jeg hadde det da jeg gikk med lillemann...
laffe*høygravid* Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Ja, det kan kanskje være det... det gjør i hvertfall vondt! Får se hvordan det blir utover dagen....
trebarnsmammaen Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 ...Det høres litt ut som bekkenløsning. Ligger du på siden, kanskje? Hvis du gjør, er et godt tips å legge en dyne dobbelt mellom beina for å støtte opp litt. Det er veldig viktig at dyna ligger mellom bena hele veien, fra øverst til nedest, slik at ikke noe ligger i spenn. Du kan også legge en stor pute e.l bak ryggen for ikke å ligge så tungt på selve hoftepartiet. Det er et veldig bra tips som har hjulpet meg veldig! :-) Men altså- hvis grunnen er at du ligger på siden... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå