attpåklatt!! Skrevet 13. mars 2007 #1 Skrevet 13. mars 2007 Hei på dere jenter! Nå er vi jammen i uke 13, har igrunn gått fort! Selv om det føltes uoverkommelig en stund.. men nå er formen på vei tilbake til normalen! Deilig!! Satser på å få dele trimester med endel "kjente" en stund nå..?! Ha en finfin tirsdag alle sammen!! Klem!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. mars 2007 #2 Skrevet 13. mars 2007 hei hei..velkommen hit...er ikke så mange ukene siden jeg kom heller =)
attpåklatt!! Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2007 Hei og takk for det!! Har sett nicket ditt på sept.klubben også.. er ikke så aktiv der, stikker innom og leser litt innimellom! Ser du skal ha to tette, det er koselig!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 ja stolt september klubb medlem =) der har vi jo hjemmeside...syns det er litt kos det da....ja det ble to tette på oss =)
Alba44 Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 Endelig, kjære deg!!! Gratulerer med vel overstått 1.trim.!! VELKOMMEN hit til 2.trim. )) Klemmer,
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 attpåklatt!!!! hurra!!!! HJERTELIG VELKOMMEN HIT!!! Glad for å se deg:) HAr ventet på deg nå
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 Velkommen skal du være:)Godt å være over her, syns jeg... Nå går tiden plutselig myyye fortere
attpåklatt!! Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2007 Takk skal dere ha jenter!! Sauen: håper virkelig ikke tiden går for fort, har lyst til å nyte dette, er nok siste gang for meg... Alba og vintersol: har lengtet etter å dele trimester med dere... :-)) Litt rart.. synes dere ble gravide såå lenge før meg, men så "plutselig" deler vi trimester(et godt tegn på hvor langt 2.trimester er.., og hvor seint tiden går på bli gravid.. hehe) Håper formen er fin! Ha en strålende tirsdag! Klem!
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #10 Skrevet 13. mars 2007 for å si det sånn, syns jeg 1.trimester har gått fortere for deg enn for meg! hehe Kjempekos å ha deg over i samme trimester, iallefall:) BliGravidgjengen samles vettu:) hehe Formen her er bra, hvordan er det med din? Syns tiden godt kan gå litt fortere jeg nå, altså, samtidig som det er skremmende kort igjen.. rart det der!
attpåklatt!! Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2007 Formen kommer seg litt og litt... energien er på vei tilbake!! Litt uggen og kvalmebølger innimellom, men det tåler vi.. Skjønner godt følelsen din.. når eg ventet første gikk det alfor sent! Men innimellom altfor fort.. en vet jo ikke helt hva som venter en! "Tryggere" å gå gravid liksom... det vet en jo hvordan er! Ungene fikk vite det i helgen og de er sååå fornøyde!! Koselig!!
VinterSol+2 Skrevet 13. mars 2007 #12 Skrevet 13. mars 2007 åå, så bra:) husker jeg drømte om å få en lillesøster eller bror selv:) ja, det er lissom tryggere å gå gravid. selvom jeg allerede gleder meg til at kroppen min kan være bare min, litt.. og at jeg kjenner den litt bedre. er veldig rart å bli så fort sliten, at jeg må ta hensyn til den magen, at puppene vokser ut av proporsjoner, osv.. hehe godt at formen din er på oppadstigende da! Du får nye andre trimester, tredje er visst ganske tungt, sier noen! (huff, jeg har alt for spreke gravidvenninner jeg.. folk som har født nå da,, men altså, når du er ute og klipper gress hele dagen mens du er 7-8 mnd på vei, eller du er ute og går en- til-to-timersturer hver dag frem til du føder (siste turen med veer) det tar nesten litt piffen fra meg.. "fødselen gikk jo bare såååå greit!" godt å vite at det er lov å være forskjellige!
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #13 Skrevet 13. mars 2007 Deeer var du endelig Blir her noen uker til jeg, så nå kan vi skravle *ler* Tida flyr her inne syns jeg. Plutselig er man halvveis, også er d 3. trim. og snart fødeklar...
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #14 Skrevet 13. mars 2007 Gratuelerer og velkommen inn hit! Jeg stikker videre til 3.tri på torsdag! Nyt svangerskapet og kos deg i tiden fremover!
attpåklatt!! Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. mars 2007 Hei og takk for koselige meldinger... Moniccen: skal du på flere ul? Du hadde vel lyst her tidligere... sjekke hvem det er som har okkupert magen din? Eg skal på ul i slutten av april, tror det var 25... men, vi vil nok ikke vite hva det er. Har ikke gjort det med de to andre heller! Men, kjenner eg er litt mer nysgjerrig denne gang! Hehe.. trine: lykke til videre på 3.trim. Tiden går jammen fort!! Vil ikke den skal gå så fort denne gang... men men. Bare formen holder seg noenlunde nå..
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #16 Skrevet 13. mars 2007 Hei igjen Nei, blir ikke flere UL, hvis ikke noe spes skjer... Må nok leve med spenningen *hihi* Men d går greit, har vennet meg til det nå, gleder meg til fødselen når jeg finner ut av d Nysgjerrighet er heldigvis til å leve med. Tenk snart begynner d å sprelle i magen din, tipper du gleder deg For du har vel ikke kjent noe enda vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå