Gå til innhold

Ekkelt med spark hele tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som syns det er ekkelt med sparkene i magen.. ?Vet det er kos å kjenne de første sparkene. Men når får jeg ikke sove om kvelden osv...

Gruer meg til de harde sparkene i ribbeina:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha kjent spark hele tiden jeg!

Synes aldri jeg kjenner noen bevegelser...

Er i uke 15 og har kjent liv,men det føles som en evighet siden.

Skrevet

Jeg kjenner masse spark hver dag - noen dager kraftigere enn andre - og jeg syns det er veldig betryggende! Blir litt stressa når det går litt tid før jeg kjenner ham, så da må jeg dytte litt på magen for å få litt reaksjon :) Våker ikke av ham om natten enda, så foreløpig går det fint å sove!

Skrevet

Nei syns det er ganske koselig jeg:) Her sparkes det om kvelden når jeg skal sove,og jeg sovner med dyttene fra lillemor ja..Hadde ingen problemer sist gang heller,helt på slutten,så savnet jeg sparkene,for da ble han mer rolig..

Skrevet

Ja eg har og litt blandede følelser angående den konstante sparkinga :)

Er jo utrolig glad for å kjenne liv..men når det er spark 20 timer i døgnet så blir eg nesten litt kvalmen...litt sånn sjøsjuk-følelse...

Skrevet

Jeg syntes ikke at det er ekkelt med alle sparkene. Jeg kjenner mye spark hver eneste dag og syntes det er bare kos. det er ikke sikkert at du får så vonde spark i ribbena. Jeg er gravid med tredje barnet og er i uke 27 og jeg har aldri kjent vonde spark mot ribbena med noen av svangerskapene.

Skrevet

Jeg synes stort sett det er KJEMPEKOSELIG med alle disse sparkene, men når jeg sitter i møter på jobben finner hun gjerne ut at hun skal starte den største turn-runden, og da sitter jeg nok litt urolig på stolen for å si det sånn.... Hihi....men allikevel så deilig å kjenne henne

Skrevet

Kjenner meg igjen i dette med turning under møter på jobben;) Elsker når lillegutt turner der inne, da vet jeg at babyen lever:) Eneste gangene det kan være en smule ubehagelig er når veldig kraftige spark retter seg mor blære og underliv. Hadde en fryktelig rolig baby sist, så da var jeg mye bekymret. Nå kjenner jeg massevis av liv hver dag, og det er så betryggende!!

Skrevet

Innimellom kan det være litt uggent, spes tidlig om morgenen hvis jeg ikke har spist frokost ennå så kan jeg bli litt kvalm faktisk hvis det er mye aktivitet der inne=) men stort sett er det bare koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...