cowboylaila Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 er redd for at det skal gå galt.. har ikke noe grunn til det, men... noen som har % tall på hvor mange som mister i 1. trimester?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 det er vel ca 1 av 10 som mister (men de fleste mister før de finner ut at de er gravide slik jeg har forstått det) ... så det er ikke noe du burde henge deg helt opp i .. skjer det så ville det skjedd uansett.. får ikke gjort noe for å forhindre SA .. kos deg videre du
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 13. mars 2007 #3 Skrevet 13. mars 2007 Det er flere av oss som er redde for SA. Det er mitt første graviditet og jeg er nesten sikker på at det ikke går bra. Gleder meg utrulig mye til å gå til legen den 28 mars. Senest i går begynte jeg å innbille meg at jeg har innbilt graviditet selv om tre CB digitale lyste gravid mot meg og flere stavtester. Så i går tok jeg EL test (eneste jeg hadde igjen) og der kom streken veldig sterkt etter kun 10 sekunder. Dette er veldig slitsomt at man får pesimistiske tanker, og jeg som egentlig er evig opptimist klarer ikke å glede meg ennå.
prøvekluten+3små Skrevet 13. mars 2007 #4 Skrevet 13. mars 2007 akkurat samma problem her..sliter litt med å innse at jeg er gravid på en måte..til tross for at jeg er sykemeldt og spyr som en gris om dagen..skulle jo egentli ikke være mye tvil da sku man tro..men...ganske slitsomt! en blir jo ikke akkurat mer optimist av å lese om alle SA'er og MA'er her inne da..virker jo som det er noe som er vanlig blandt allmennheten..det er det jo sikkert ikke,men blir vel komprimert her inne,siden flere forteller om at de har mistet,enn at de beholder..og nyskjerrig som jeg er,så MÅÅÅ jeg jo bare trykke på de trådene,ikkesant..nei,gleder meg til jeg er over de berømte tolvukene og kanskje klarer å senke skuldrene litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå