Gå til innhold

føler meg utro....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har snakket med en mann hver kveld siste 3 mnd..vi snakker på msn med cam og det hele..misforstå meg rett..ikke noe nakenhet eller noe sånt inn i bilde

jeg har følelser for denne mannen og han for meg..men jeg har fortalt han at jeg elsker sambo over allt på jord og han er allt for meg så det kan aldrig bli noe annet enn vennskap noo som han respekterer...

er det så ille det jeg gjør? snakker med en annen mann hver kveld om helt vanlige ting..ingenting seksuellt eller noe..bare slik venninder snakker med hverandre...

har jeg grunn til å føle meg utro? det er jo ganske harmløst..blir minimalt med flørting fordi om det dessverre forekommer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du det er greit hvis samboeren din gjorde det samme med en kvinne hver kveld i tre måneder?

..der har du vel svaret ditt?

Skrevet

hmmm...sei d t maen din jaffal! at du har ein kompis du snakke eindel me på msn, å håbe at han syns d e greit?! For e bere å sei d t an, enn at han sga finna d ud på ein aen måde. Å åm du har følelsar for denne andre mannen bør du jarna kutta kontakten me an?

Skrevet

Tror magefølelsen din prøver å hinte om det er riktig eller galt...

Når du føler deg utro, du vet dere har følelser for hverandre, og du flørter med han, vil jeg vel absolutt si at du burde kutte kontakten.

Skrevet

vil ikke være stygg med deg,men sett deg i din samb situasjon hvis han oppdager det,hva vil han føle ...at du er utr på en måte eller at det er helt greit,ofte når man gjør slike ting er det da ikke på tide å tenke på hvor mye samboeren din egentlig betyr for deg,det er kansje spenninga eller oppmerksomheten som gjelde akkurat der og da,men det er også veldig kjedligt å sitte med skjegget i postkassa,og være etterpå klok,det gjelder å kunne stole på hverandre og ha tillit,mister du det så er det ikke så mye å hente lenger.... ..:)

Skrevet

vil ikke si utro.. det e ialle fall ikke det æ kalle utro..

syns det e helt greit at man har venna av det andre kjønn, men ikke i skjult fra sin samboer da. å viss han ikke sir nå på det så e det nu ok. men da må det jo kunne være omvendt å .. om han vil snakke me ei jenta feks..

Skrevet

han vet jeg prater med en fyr..men ikke at jeg har følelser for han..

sambo er ikke av den sjalu typen i det hele tatt så han tar det greit...men hadde det vært han som gjorde det vet jeg ikke om jeg har takla det..han snakker ofte med xn sin på msn..hun har type men uansett blir jeg sjalu men sier ikke noe på det da..

er så godt å snakke med denne mannen..har ingen andre enn sambo å snakke med..så det er deilig og lufte seg litt til andre hvis dere skjønner..

ps jeg skjønner dere ikke vil være ekkel med det dere skriver..jeg skreiv her for å få ærlige meninger så det setter jeg pris på;)

HI

Skrevet

jeg synes du er litt ut på en sti hvor du kommer til å gå deg bort,når en tyr til andre så må det jo være ett problem i forholdtet,tenk deg at denne mannen en dag sier han vil treffe deg,hva da ......tør du å ta det steget da

Skrevet

Vi mennesker er utstyrt med en kjekk, liten mekanisme som vi kaller samvittighet. Samvittigheten styres av et oppsett som hver enkelt justerer. Du kan legge lista høyt eller lavt og reagere på alt eller ingenting. Når noe bryter med det oppsettet du har, føler du skyld. Det er faktisk bare du selv som kan vite om dette er utroskap for deg eller ikke. Når du skriver dette innlegget virker det som om du søker etter en slags tillatelse fra andre for å fortsette med det du holder på med. Og hva skal du med det, egentlig? :)

Jeg må si jeg synes det ser ut som om dette bryter litt med samvittigheten din allerede.

Skrevet

I mine øyne er det utroskap. Faktisk værre en en "one night stand".

Skrevet

Hei.

Vettu, har hatt det slik selv jeg. I begynnelsen av forholdet til samboeren min hadde jeg en venn som jeg snakket ofte med. Det var utrolig godt. Kuttet kontakten når det ble ordentlig seriøst med sambo og meg. Tenker ofte på han og vi meldes en gang i ny og ned. Han er som en helt spesiell venn, en "soulmate" kan man si, men det kan aldri bli noe mer- da det også her bare er sambo for meg.

Føles sikkert ikke helt rett å opprettholde kontakten med vennen din, og da bør du kanskje minske den før det sklir ut. Men, i mine øyne er du IKKE utro. Bare menneskelig.

Lykke til.

Vet ikke hvorfor, men velger å være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...