Gå til innhold

Finnes det egentlig kule bukser for gravide????

Anbefalte innlegg

Skrevet

og isåfall hvor???

Begynner å bli lite i garderoben jeg kan bruke gitt,....og jeg må innrømme at jeg er kresen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fant meg ei kul dongeribukse på Den kule mage her i oslo.

De hadde mange og velge mellom også, så det var ikke lett å for

meg å kjøpe bare en.. (var litt dyr 1500, men absolutt verdt det synes jeg)

Skrevet

takk! da skal jeg sjekke ut butikken:) jobber i bhg, så kan sikkert være fordel med et par billigere også;)

Skrevet

Jeg synes mamalicious har mange fine bukser, de er billige også.

Skrevet

digger Diesel, Lee og ONLY buksene, bare for å nevne noen. de er gjerne tighte i beina, lave i livet, og baklommene sitter tett og lavt!! det med lommene er veldig viktig. ikke skal de være for små heller...

paljetter liker jeg IKKE.... (skjønner at gravidebuksene ikke kan være lave i livet altså, men alt det andre må stemme sånn ca...;))

Skrevet

hvor får man kjøpt den type bukse??

Skrevet

Jeg har handlet mamma snekkerbukse på hm og noen joggebukser til å bruke på jobben.

Jeg jobber også i barnehage og syns det faktisk er veldig ubehagelig å kle på barna med bukser som strammer over magen nå.....

Men privat så har jeg noen fine "dress" bukser..... De har jeg arvet så jeg tørr ikke si sikkert hvor de er kjøpt, men jeg tipper hm eller lindex....

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt meg en runde, spurt om de har mammaklær i butikken.

Der jeg bor har de ikke mamma klær overhodet, så jeg må reise til fredrikstad eller sarp for å handle...

Men mammalicious har mye fint..... Ikke så dyrt

Skrevet

Med de kriteriene nevner over burde jo de være perfekt for deg men aner ikke hvor man kjøper de på nett, noen som vet? Mamalicious er mammamerket til vero moda, kanskje det står noe om forhandlere på nettsiden www.mamalicious.com tror jeg det er. Handler de i en lokal butikk som selger babyklær selv. Nå er det natta for meg:)

Skrevet

Polern o pyret slår til med noe kult av og til.

Skrevet

åååååååååå, for noen gledelige nyheter. jeg bare måååå prøve klær derifra!!!

Skrevet

Mama-Licious har kule klær syns jeg - og billige. Kjøpte meg en knalltøff jeans til 250 kr. Den er helt mørkeblå med smale ben og deilig strech i - ynglingsbuksen min:o)

Skrevet

Eg slår også eit slag for Mamalicious!

I Oslo har dei merket på Svangerskapet på Majorstua (har aldri vore der, så anar ikkje om dei har stor utval) og på Ni Måneder på Sandvika Storsenter (ikkje så stor utval der heller, men mykje fint)

Skrevet

Jeg fant jeans på H&M. De har mange modeller. De fleste jeg prøvde var altfor vide over hofter og lår, men jeg fant en som var smal i modellen. Kule baklommer også, lignet på en Lee-bukse jeg har med klaff på baklomma.

Skrevet

Jeg led også litt, men fant en veldig fin i det nye norske merket 2wear på 9 måner i sandvika. Den har heller ikke det brede beltet over magen som jeg får helt panikk av. Den har bare noen hemmelige strikker her og der så man sakte kan utvide den. Veldig deilig.

Skrevet

hei, jeg så akkurat at butikken "Svangerskapet" på majorstua i oslo har nettbutikk, de hadde endel jeans der, som ikke var så dyre.. Sjekk www.svangerskapet.no

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke passer mamalicious-bukser. Prøvde noen på svangerskapet, og de var for vide i lårene og for korte i beina. Ikke pent. Men fant ei ok og billig på Lindex, og skal kjøpe ei fra 2wear, som er trang i lårene og forholdsvis smal. De har den på Svangerskapet.

Skrevet

Mamalicious buksene er helt fantastiske. Var å handlet meg 3 bukser på salg i Skien i str 28, de satt kjempefint på. Kjøpte oxo 3 skjørt, en høyhalset genser, en pen topp, en penskjorte(var stilig) til under 1000 lappen. Er storfornøyd, bruker de buksene mest. Har masse mammaklær, men de er favoritten.

Synes klærne er rimelige til fullpris oxo, er ikke langt unna hm prisene.

Blir nok å handle en del mer når det blir litt varmere ute =)

Anbefales...=)

Skrevet

Hvor i Skien fikk du kjøpt dette??? Er fra Skien selv...:-)

Skrevet

Kjøpte det på exit på arkaden for noen uker siden. De har litt mammaklær inne i butikken på veggen rett frem, på høyre side. Da jeg kjøpte hadde de noe hengende på tilbudstativ og på et bord til 70 %.

Er en barnebutikk, men fant tilfeldigvis ut at de hadde mammaklær oxo da jeg var å handlet til barna mine.

Skal dit selv i morgen å se hva de har fått inn...=)

Skrevet

hei,

de har noen deilige lin bukser i svart, hvitt og brun på HM. de er ikke så værst... De svarte har jeg på og det er faktisk ganske digg med den strikken over magen. Bare vent- vi venner oss nok til det. Søsteren min ville gjerne gå i dem etter at hun hadde født også!

men snart trenger vi kanskje bare kjoler og skjørt, for det er så fint vær i dag!

Skrevet

Ja, jeg syns de fra HM var ganske kule. Kjøpte et par hvite og et par grønne, tynne bukser med masse lommer og paljetter. Ser jo helt vanlige ut bortsett fra magedelen som gjemmes under toppen. :o) ..fin rumpe fikk jeg i de og!..hehe :oP

Skrevet

ja, enig med at de lin buksene er gode. Har i hvit, brun og sort. Blir gode å bruke nå som det blir varmere oxo =)

Skrevet

Mamalicious!!!! De har kule og billige jeans, spesielt Ulla jeans som er ny i år er kul:-) I oslo selger de det i alle fall på baby shop og på ni måner på sandvika storsenter. Ni måner har forøvrig ganske mye ok, så det er verdt en titt. Ellers så er det jo STOR forskjell i utvalg på div. HM butikker, noen er bra, mens noen har bare tull!

Du får kjøpt Mamalicious på nettstedet http://www.mammashop.net. Der er det vanlige priser, men det koster litt å få det tilsendt dersom du handler for under 500,-

LYKKE TIL:-)

Skrevet

åååå nå dirrer jeg etter å shoppe når neste lønn kommer. har notert meg alle linkene/butikkene!!! tusen takk så langt jenter!!!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...