Lykke(lig) Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Jeg bare lurte på om det er flere her som skal ha borgelig eller humanistisk vigsel? Virker bare som at det er få av oss?
lykkeligste Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Gifter oss borgerlig på Norske Ambassade i Paris! Hvordan er det med dere da?
Lykke(lig) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Humanistisk i Hamardomen Hørtes romantisk ut å gifte seg i Paris! Når skal bryllupet stå?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hvordan går man fram hvis man vil gifte seg på en ambassade?
m den lille Skrevet 13. mars 2007 #5 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal ha humanistisk vigsel! Er det riktig at man da står for lokale selv?
Lykke(lig) Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2007 Ja, du kan da bli vigslet rundt omkring der du kunne tenke deg. Ute eller inne osv. Ta kontakt med det nærmeste humanistiske fylkeslaget der du skal gifte deg, så avtaler dere nærmere om når dere skal møtes for å planlegge seremonien.
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Vi skal ha humanistisk vigsel. Gifter oss i et SVÆRT lokale i en 8.etasje. Det er plass til både seremonien og festen siden det er todelt, men dersom det blir fint vær skal vi ha seremonien på balkongen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Vi gifter oss borgerlig.. Skulle egentlig ha HEF, men jeg syns det ble så dyrt bare for å få det formelle i orden.
lykkeligste Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 vi gifter oss i Paris om en drøy måned allerede:) Dersom du vil gifte deg ved en ambassade er det bare å søke på ambassader på nettet verden over. Ved ambassaden i Paris sto det er fin oversikt over datoer og når det var ledig for vielse. En telefon dit, så var alt ordnet!
Lykke(lig) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2007 hva tenker du på når du sier at det blir dyrt? Medlemsskapet i HEF?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå