Gjest Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 dufter godt.er så enig.avslappende??? NEIIIIIII.......!! aldri før har jeg bada en mer krakilsk unge!! armer og bein gikk som jetmotorer.jagerfly blir sinke i forhold.jeg skulle ikke klart å holde han jeg.prøvde å sette han opp,men da tok han tak i kanten å reiste seg !!!! HVA i HULESTE var avslappende i det middelet der da??? å denne klompen gidda nesten ikke noe for en uke siden,å nå reiste han seg i badet?? jeg er sjokka og sliten.fikk krampe i arma etter å ha holdt den strak leeeenge.nå rister den. lærdommen ble...: stol ikke på natusan...avslappende betyr turbo... ;o)
Natteravnen* Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 He-he, virka skikkelig mot si hensikt det på den karen altså! Har ikkje prøvd den, men skal huske det om vesla her har veeeeeeldi rolige perioder, ha-ha!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 flaska er lilla...lavendel og andre hokuspokusplanter neddi der. skal bli lenge til jeg prøver igjen,hahaha ;o)
Natteravnen* Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 -ja det er ikkje slikt resultat en vil ha med et deilig bad for dei små. Kanskje eg skulle prøvd på meg sjølv akkurat no, er så trøtt, må nok køye, får kjøpe ei flaske å ha på lur so eg blir meir våken om kvelden! c",) klam i natta fra vestlandet!
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 du kjøper på eget ansvar =0) jeg ble skremt jeg.hahaha skal køye jeg også. natta fra regnfulle trøndelagen ;o)
Little Miss Naughty Skrevet 13. mars 2007 #6 Skrevet 13. mars 2007 jeg må le når jeg leser dette :-) Hadde samme erfaring for ca 5 år siden med storebror. Merket var ikke Natusan men Johnson&Johnson - men det er det samme. Han ble også helt spinn vill og jeg ble en litt oppgitt førstegangsmor. Flaska gikk rett i søppla. klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2007 #7 Skrevet 13. mars 2007 Tro ikke alt du leser.... Personlig tror jeg ikke det var såpen, men det faktum at go`gutten har begynt å bli en tanke mer bevegelig.... Vi har brukt såpen og jeg merker ingen forskjell med tanke på oppførsel i badekaret. Noen ganger er det reneste badeland og andre ganger må jeg slite litt for å holde han våken til vi har badet ferdig.. Men det er mulig det er sabotasje på din flaske, noen som har fylt den med speed eller noe tilsvarende.. Hi hi hi hi hi hi. Tror ikke det, men kanskje du må bytte nick til "attpåklatt en turbo gogutt."
Gjest Skrevet 13. mars 2007 #8 Skrevet 13. mars 2007 heheh...skal låve deg han blr turbo.alltid vært greit før,ikke plaska mer enn normalt.å jeg har fått vaska der jeg skulle.i går måtte jeg gi opp,og vaska han heller i mårres ;o) vurderer å bytte nick ja...han er propell blitt,den lille latsabben...var jo gøy da,skulle være avslappende,men ble stikk motsatt.hehe
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Hahahaa finnes de i voksen versjon også ??Skulle gjerne hatt ei flaske med litt energi idag ja :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå