Gå til innhold

Noen som har prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei på jobben sa hun skulle se om jeg får gutt eller jente.......!

Tok et hårstrå fra meg og tredde inn på en gullring som var min.

La den på håndleddet og lettet den forsiktig opp slik at ringen hang rett over håndleddet.

Holdt den stille noen sekunder og slutselig begynte den og røre på seg.........hvis den "pendler" frem og tilbake blir det gutt og går den rundt i ring blir det jente hetes det.

Jeg veit om amnge det har stemt på.........!

Noen som har prøvd dette?

Og har det stemt hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det med første, og det stemte... Vet ikke hvor mye jeg tror på dette, så vi får se om nr. 2 stemmer

Skrevet

Ut i fra den "testen" hun tok så venter jeg gutt da.........men har følelsen av at jeg venter jente!

Spennedne det her............pokker at vi ikke fikk sett det da vi var på UL!!!!!!!!!!!!

hehe......

Skrevet

hehehe, jeg prøvde for ikke så lenge siden, og den viste jente. har termin 31.aug, så vet ikke om det stemmer ennå.. syns det var litt skummelt jeg.....

Skrevet

Ja det var litt skummelt da ringen begynte og flytte på seg ja...............

Skrevet

min svigermor gjorde dette på meg:) eg skulle vist få 1 gutt.. hehe.. men eg vet ikke hvor mye eg tror på dette men det får tiden vise:)

Skrevet

Ei på jobben gjorde det samme på meg når jeg var gravid med første.

Det stemte, ble ei jente.

Tilfeldighet..hmm ikke godt å vite.

får prøve en gang til nå da;)

Skrevet

Stemte ikke på meg.... jeg får gutt og ringen viste jente....

så det er kanskje bare tilfeldig ;)

Skrevet

Ja er vel kanskje mer tilfeldig enn det er noe annet ja!

Er jo "fifty-fifty" sjanse for at det stemmer......men spennende og se likevel da=)

Skrevet

hahaha, nå måtte jeg også prøve en gang til selv om det er litt skummelt... spesielt nå som jeg er alene hjemme... går den i ring, er det da det blir jente?? (for de som tror det altså;))

Skrevet

Det vet jeg er en gammel brukt metode, men sånn sett så er det 1 av 2... 50% sjanse for å ta rett...

Skrevet

uæææææ, nå gjorde jeg det igjen, men tror den beveget seg annerledes denne gangen; frem og tilbake, og ikke i ring....

Skrevet

Går den i ring blir det jente ja................og svinger den frem og tilbake blir det gutt.

Hva ble det på deg da??

Skrevet

viste jente her. skal på UL på Onsdag så vi får se :)

hadde vert morrsomt å se om det stemmer! :)

Skrevet

Hehe...........ja er morro og høre om det stemmer på noen her inne:)

Jeg må vente til 26 april med og få vite det...er da jeg skal på ny Ul!

Skrevet

skal komme med oppdateringer jeg :)

menringen tok seg en pause før den begynte å sirkle igjen, betyr det at nr.2 også liksom skal bli jente?

Skrevet

kom på nå at jeg holdt ringen over magen forrige gang, og nå holdt jeg den over hånden. skal legge meg ned å dingle ringen over magen igjen for å se... hahaha, jeg har blitt hekta jeg nå!:-D

(au det lugger...)

Skrevet

nei har du sett på makan. den går i ring over magen, men fram og tilbake over hånden min... Tvekjønna da eller? hihi... velger uansett å tro at jeg venter ei jente... bare føler det på meg;)

Skrevet

Både denne testen, den kinesiske fødselskalenderen og masse andre myter om form, sex osv; alt tilsa at vi skulle få jente, men det er en gutt inni der, så jeg tror ikke veldig på sånt. Men det er jo spennende for moro skyld da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...