Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestilt time for prøving av kjoler i dag, og det ble ikke helt som jeg hadde tenkt.

De hadde nemlig ingen kjoler i min størrelse! Det synes jeg er ganske rart. Jeg har aldri sett på meg selv som unormal...

Jeg føler meg ganske normal. Bruker str 34 til vanlig. Er 163 cm høy, 48 kg, små pupper og smal midje.

INGEN kjoler satt, alle bare hang som sekker rundt kroppen min.

Trodde det fantes flust av jenter som meg som går i giftetanker og som trenger en brudekjole som passer???

Nå ble jeg litt stresset. Skal gifte meg i mai, så det begynner å haste litt.

Mitt håp nå er at de skulle få inn noen nye kjoler over påske, og noen av de skulle visst nok være i min størrelse. Men kan jeg stole på det?

Hvilken erfaring har dere? Noen i samme båt, eller som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også str.36 (34 i brudekjole kan jeg tenke meg..)

Har bestilt prøvetime til helgen på Brudekjolen i Oslo og fortalte at jeg nok må ha str 34 i kjole. Lurer på om det finnes en kjole som passer fint til meg, da jeg føler det skal litt til før jeg finner en som sitter flott..

Hun sa at de aller fleste må ha kjolen formsydd (sydd inn eller ut) på en eller annen måte, det gjelder å finne en som passer best mulig og deretter da sy den så den passer "perfekt" :)

Lykke til videre i jakten på brudekjole :) VI finner nok en flott kjole ;)

Skrevet

Du må være veldig tynn! Jeg er 163 også, og veier 65 kg - og jeg er faktisk slank... Vel, du har nok en litt annen benbygning en meg. Jeg har ikke hatt noe problem med å finne kjoler, størrelse 38 passer fint - selv om de er for lange alle sammen. Vet venninnen min som bare er 150 høy og ca samme vekt som deg fant flere kjoler på Unik Brudestudio i Oslo. Til slutt valgte hun faktisk en kjole i størrelse 42, som de sydde inn for henne - det ble veldig bra!

Skrevet

jeg har flere nye brudekjoler som er i str 34-36.Jeg driver med hjemmbutikk i sandefjord.

lese min profil.

Skrevet

Nå har jeg endelig funnet en kjole som er passelig.

Den er for såvidt veldig fin, sitter godt, og er også slik jeg hadde sett for meg hvordan kjolen skulle se ut.

Så jeg er fornøyd. Likevel er jeg litt overrasket over at jeg ikke har noen valgmuligheter.

Føler meg litt "snytt" for opplevelsen av å prøve mange kjoler og så velge den som passer aller best. Jeg bor i Bodø, så det er ikke et lite sted med få butikker eller no sånt.

Skrevet

Rembo Styling kjolene er flotte til nette jenter:-) (har en nydelig romantisk en til salgs om noen er interessert;)) send meg en mail på [email protected] dersom du vil se bilder!

Skrevet

Har sendt deg en mail nå. Er interessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...