Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Har så lyst på den reimatec dressen med "skjørt" rundt livet til snuppa på et år. Hun er 74 cm nå, Hvilken str burde jeg ha, er de store eller små i str?? Noen som vet om det kommer nye dresser til høsten eller er dette vår/høst dressen for 2007??
--==Ceci==-- Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Å, den er så søt! Vi fikk den til snuppa i 1-års gave. Er litt usikker på hvor lang hun er (skal på 1-års kontroll på ons), men antar at hun er rundt 73-74 cm (og ca 10 kg). Vi fikk dressen i str 68, og den så altfor stor ut, men når vi tok den på ble den så fin. Litt stor sef, men den er så tynn og deilig i stoffet, så det gjør ingenting. Da passer den til høsten også!
Luca Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Dette er dresser for hele 2007, så butikkene hiver de på lager ut mot sommeren og tar de fram til høsten igjen. Da kan det være litt utplukket. Til ei på et år ville jeg ihvertfall kjøpt 80, også vurdert 86 så holder den garantert til høsten. Reima er vledig romslige i str, og jeg er ikke tilhenger av for store dresser, men vårdressen er så tynn og lett at den godt kan være litt stor. Det hemmer ikke bevegelsene til barnet. Så ta med å prøv i butikken.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Tusen takk for svar Da blir det nok rosa dress med "skjørt" på til snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå