Gå til innhold

Hva galt har han gjort egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min minste lille prins på 4,5 mnd har vært plaget siden han kom til verden omtrent!!

Først var det gulsot. Så hadde han tette tårekanaler og var full av gugge i øynene - noe legen trodde var katarr så vi kranglet med to typer dråper før jeg forsto at det ikke var det.

Så fikk han eksem - som det gikk verk i og ørene så ut som kjøttkaker. Smøre - smøre -smøre!

Så fikk han trøske. Er dere klar over at man må smøre 4 ganger om dagen i 4-6 uker for å få bukt med trøske? Vel DET vet jeg!! Men trøsken er der enda, så det var visst helt bortkasta...

Så kom kolikken, homeopatmedisin og kiropraktor, men nei - stakkars liten hadde så vondt!!

Og så nå da - han har kastete opp en mnd og barnelegen er enig i at det nok er refluks!

STAKKARS LILLE GUTTEN MIN!!

Oppå det hele har storebrore vært smitta med salmonella og hatt diare i tre uker! SLIIITEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, kan ikke si n oe annet enn at jeg føler med deg, og håper du oppi alt klarer å finne den styrken du trenger for å takle dette!

Du er vanvittig god som står oppi alt dette - håper lykken vil snu for lille, skyldige gutten din, som SLETT ikke har gjort noe galt...

Skrevet

Å, hjeeelpe meg... Stakkars dere, det der hørtes slett ikke greit ut!!!

Har ingen erfaring med noe av dette, men vil sende en liten trøsteklem!

Håper du har noen som kan hjelpe deg med alt dette, klart du blir sliten når det er sånn. Selv om du sikkert trodde det for 3-4 sykdommer siden også, så kan det vel neppe bli verre nå... Det kan vel bare bli bedre!

Får i allefall virkelig håpe at det verste er gjort nå, nå burde jo sykdom for flere år framover være unnagjort...

Fatt mot, og god bedring til dine!

Skrevet

Uff a meg, du må jo være helt utkjørt!!! Sender god-bedring-klemmer til lillegutt og storebror!

Skrevet

Stakkars lille gutten din! Og ikke minst du som har slitt deg gjennom dette...

Sender en stoor klem til deg og ønsker dere god bedring!!

Skrevet

Tusen takk - det varmet skikkelig!!!

Virkelig, fikk litt ny glød jeg nå!! TAKK for at dere tok dere tid til å svare meg - var jo ikke egentlig noe spm i innlegget mitt engang!!

*Klemmer tilbake!!*

Skrevet

Uff stakkar guttene dine! Håper alt blir bedre snart *mange trøsteklemmer til dere*

Skrevet

Tusen takk til deg også:-)

Sitter på tlf for å få legetime for å få henvisning til barneklinikk....Kjenner snart legen bedre enn naboen - litt pinlig å komme igjen uke etter uke!!

Ha en fin vårdag!

Klem!

Skrevet

Lykke til! Stakkers lille gutten din! Håper det ordner seg :-)

Skrevet

Uff, god bedring. Kanskje dere får alt nå og slipper etterhvert? Det er iallefall lov å håpe:)

Skrevet

Huff - det var da litt av en start for både mor og barn...

Ville bare tipse om at hvis du ammer må du kanskje behandles for sopp hvis lillegutt har trøske (er ikke helt sikker, men vil anta det). Rop på meg inne på desemberklubben hvis du trenger tips, det er viktig å koke smokker mm så han ikke smitter seg selv igjen. Du kan også vaske munnen hans med farris. Sopp er noe skikkelig herk!!!

Skrevet

Høres nesten ut som oss dette her; vi hatt plager med gulsott, tette tårekanaler i 2,5 mnd, trøske, kiss-syndrom, reflux og en stor hodeoperasjon....

Det er til tider et slit, uten nattesøvn og masse ekstraarbeid. Men det er ikke verre enn at det går godt da:-)

Sender over litt energi til deg!!

Skrevet

Hei igjen damer - takker for alle svar!!

Da har vi vært på barneklinikken og det var refluks ja, vistes på ultralyd. Vi skal fortsette å tykke ut melken og droppe kumelk i en uke til - ha litt is i magen.

Håper det fungerer bedre enn det har gjort foreløpig, for jeg vil så nødig over på meidisin...Men må vi så...

Barnelegen mente han ikke hadde noe særlig trøske - så det er nok pga alle melkeoppstøtene han har sett så hvit ut på tunga. Men tusen takk for tilbud om hjelp - det er noe herk ja!!

Og du siste - anonym - det var likt ja!! Du får vurdere å sløyfe anonymknappen fremover så kan vi utveksle erfaringer??

Takk igjen alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...