Gå til innhold

Noen her fra Drammen ol


Anbefalte innlegg

Skrevet

jente 25 her venter nm 3, lurer på om det er noen flere her fra området??

jeg bor ca 20 min utenfor drammen da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Drammen, men bor ikke der nå. Er du gravid med prøverør?

Skrevet

nei ikke med prøverør

Skrevet

er fra svelvik ti min utenfor drammen. vet du hvor det er? bor ikke der nå lenger da men...

Skrevet

tihi bor i Svelvik jeg, hvor bor du nå da??

Skrevet

Jeg er fra Drammen. Bo på Tranby nå, men flytter i april / mai. Og det blir nok innen Drammensområdet =)

Har en liten gutt på 2,5 år og er 10 uker på vei nå =)

Hva med deg da?

Skrevet

jeg er vel ca 7 uker nå, bor iSvelvik vi da, mannem min jobber ppå Tranby;o)

jobber du i drammen eller??

Skrevet

hehe, bor i sarpsborg. alltid bodd i svelvik eller?

Skrevet

Jeg går hjemme fortsatt jeg =)

Begynnte å søke på jobber, men så fant vi ut om knøttet i magen... Hva jobber mannen din med da? jobber du i Drammen?

ser du har to fra før, gamle er de da?

Jeg synes det blir spennende med overgangen fra en til to jeg =) litt skremmende er det jo også da =)

Skrevet

nei jeg er gift med en som kommer herfra;o)

 

Ja jeg venter nm 3 nå, jentene blir 9 og 6 når lillemann kommer som jeg kaller spiren;o)

Mannen jobber på aker og jeg jobber i Drammen, 100%,men sm 50%nå grunnet kvalme og for at jeg må ta det med ro siden jeg har mistet i ma2 ganger.

men nåååå skal det gå så bra, har ikke en bekymring rundt det nå, det er nok pga gooood oppfølgning fra sykehuset.

 

Skrevet

jeg bor oxo i drammen:) på strømsø:) venter min første den 3 okt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...