Gå til innhold

Veldig pinlig spm men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her kommer det.. Er det noen her som har hatt "mark i magen", altså endetarmsorm, i voksen alder? I såfall, er det piller man må ta, og er det farlig for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det ja, og skjønner godt at du syns det er litt pinlig, det syntes jeg også. Husker ikke om jeg måtte ha resept fra legen, tror ikke det, men du skal ta noen piller ja. Viktig at alle i familien tar det. Aner ikke om man kan ta dem som gravid. Men det er uansett et godt råd å spise mye løk, skifte sengetøy ofte, og sove med trang stilongs eller lignende. Spør på apoteket!

Skrevet

jeg hadde det når jeg var 12.

ikke veldig gøy, gikk lang tid før jeg turte å fortelle om det.

fikk noe av legen, lurer på på om det var noe rødt flytende...isj..

som hele familien måtte ta (i samme huset)

Det gikk iallefall bort og har heldigvis aldri hatt det igjen.

Kom deg til legen..

Skrevet

hvordan merker dere det??

Skrevet

Lurer jeg også på? må man se "mark" for å vite det?

Skrevet

Det klør noe forferdelig i endetarmsåpningen. Spesielt på kvelds/natterstid. Du får kjøpt tablettkur reseptfri på apoteket. Det er noen røde små tabletter som gjør at avføringen blir rød... hehe. Skal ta kuren to ganger trur jeg. Det står nok i pakningsvedlegget.

Alle sengeklær må kokes og ikke ristes, for det er masse små egg som en ikke kan se. De kan visst overleve en stund.

Uff ekkelt!

Skrevet

Tablettene heter Vermox og fås som nevnt tidligere her, reseptfritt på apoteket.

Skrevet

har ikke hatt mark men barna mine måtte ha kur for mark mens jeg var gravid,hele familien må behandles men ikke jeg da jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...