Gå til innhold

SINNSYKT!!!!

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

herremin jeg er i huuuuundre naa.. satt aa slappet av i sofaen, plutselig kjenner jeg den lille sparke.. men ikke sann smaalig som jeg har kjent di siste dagene.. kjente det SKIKKELIG og det var ikke faa ganger jeg fikk kjenne d.. men det kule var at lea paa seg!!!! Jeg kunne se den sparke!!! hadde ikke trodd d gikk ann med meg som foerstegangsfoedend, og bare 18 uker paa vei. Men jaggu tok jeg feil!!!

Hihi.. er saa glaaaa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Du har en liten hulk i magan; store krefter i den lille...! Bra å ta feil av og til ;D

Skrevet

Så utrolig moro!!!!! Men visst går det an, jeg tror at førstegangsfødene kjenner like mye som flergangsfødene, det er bare det at man skjønner ikke alltid hva det er før det ikke er noen tvil lenger! De som har født før kjenner det jo igjen fra forrige gang, og er mer bevisste på det!

Skrevet

hihi ja litt av noen krefter.. har liksom ikke kjent noe saerlig f;r noen dager siden naa.. og naa kjenner jeg det hver dag.. maaange ganger til dagen!! En aktiv unge tror jeg! hihi... var bare saa utrolig morsomt aa se magen lee seg, og kjenne den SAA godt.. Graater litt naa alsaa hihi..!

Skrevet

så koselig.. jeg kjente det også så tidlig.. helt fantastisk. nå er jeg 26 uker og har en veldig aktiv liten jente i magen. hun sparker hele tiden. deilig å kjenne liv:) man får liksom en helt annen følelse rundt graviditeten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...