Gå til innhold

Gutten sovnet før kl 22 :) !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

for første gang etter "innførte leggerutiner" sovner gutten før kl 22. Han ligger nå rolig i senga si og sover søtt. Pappan var bare innom en gang etter legging før han sovnet :) Hurra.... håper dette varer til han blir 18 år... (ehh,..,?? hehe) (han er akkurat 2 mnd gammel )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. gratulerer!

Vi begynte også få dreis på sovinga i den alderen, og fra han var 2,5 mnd sov han fra 19.30-07!

Håper dere er like heldige!

Og når gutten deres er 18 år tror jeg dere skal slite hardt med å få han i seng før 22! hheehe!

Skrevet

Noen som er heldige ser jeg. Dattera vår begynte å drømme når hun fikk tenner og snudde i den perioden døgnet totalt! Jeg er heldig hvis hun sovner før kl tolv om kvelden, men stort sett blir klokka 00.30-01.00. Hun er ikke survete heldigvis, så sånn sett er det greit, men det er jo helt unormalt, og jeg må¨innrømme at jeg savner noen timer på kvelden som jeg kan gjøre litt div, enten lesing eller rett og slett tv titting. Hun er b-menneske, så hun sover minst 12 timer, men jeg skulle ønske jeg fikk snudd dette. Om hun hadde sovnet kl 22, så hadde det vært STOR forbedring og hjelp for meg..

Har prøvd ALT for å snu dette.

Skrevet

Til anonym over her: Kan jeg spørre hvor gammel jenta di er? Har nemlig hatt samme problemet selv,godt å se at jeg ikke er alene:) Føler liksom at ALLE sine babyer sovner så tidlig,skulle ønske det var slik her i gården også,så føler med deg.

Har begynt å bedret seg litt her da,vi forsøkte å begynne alt tidligere,sto opp tidligere,tok kvelds stellet tidligere osv,hvis du skjønner? Snakk om bare et kvarter til å begynne med,så økte vi til en halvtime,holder fremdeles på med det,og håper at vi sakte men sikkert vil se en forbedring:) *krysse fingrene*

Lykke til til oss begge:)

Skrevet

Her på BIM sovner "alle" tidlig, men mange av de samme "alle" våkner også tidlig. Du har sikkert sett utrolig mange "h*n starter dagen kl 05"-innlegg.

Skrevet

Hei igjen. Datteren vår er 8 mnd og 2 uker snart. Dette har holdt på ganske lenge nå. Fra hun var nyfødt og til hun var nesten 6 mnd, sovnet hun kl 21 om kvelden og sov til 8-9 om morran igjen. Hun sov over natta fra hun var 4 uker gammel. Vi har prøvd den metoden du nevner, men skal forsøke igjen nå når pappaen har en uke permisjon i mars. Det må jo bare rette seg etterhvert. Det er ikke noe problem at hun er våken så lenge, men det er jo ikke helt "normalt", og som sagt så savner jeg litt tid om kvelden, spesielt nå som jeg går på skolen.

Håper virkelig det forandrer seg denne gangen. Om det bare blir til kl 22, så er jeg kjempeglad for det i første omgang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...